E34Forum.nl

 #12091  door Speedy
 
JerunK schreef:Daar zit een addertje onder het gras, want bij het lostrekken van de LMM-stekker gaat de auto in noodloop en dat hoeft (in ieder geval bij een M50) niet per se te betekenen dat de auto (stationair) slechter gaat lopen. DME zorgt er voor dat je in noodloop met een minimum aan input toch thuis kunt komen...

Als ik mij niet vergis merk je het wel even wanneer je de LMM los trekt. Hij krijgt in elk geval even een dipje te verwerken.
 #12092  door ivo
 
bmw4love schreef:Warm loopt hij goed, het is de tijd dat de o2 sensors nog niet werken.
Dat is wel vreemd bij een koude motor omdat juist dat de motor dan rijk loopt. Loopt die wel op alle cilinders bij koude start?
De lambda komt bij een koude motor niet als fout naar voren is logisch aangezien die dan nog niet regelt.

Welke meldingen heb je nog meer in INPA?
 #12272  door bmw4love
 
Heb geen andere meldingen in inpa, stekker lmm losmaken geeft een dip en valt uit en krijg gelijk ook een melding van mijn automaat!
Heb wel gevonden dat ik een lmm heb van een 3.0 liter inplaats van een 4.0l en dat kan ik zien aan de extra ring die erom heen zit.
Kan dat mijn symptonen veroorzaken?
 #12274  door epmans
 
De 40 heeft inderdaad een grotere diameter luchtinlaat. Maar zou die dan niet altijd lucht tekort komen?
 #12323  door Alex Kroeze
 
Als je op ETK kijkt is er dus een LMM apart voor de 4.0.Als de diameter echt kleiner is van de 3.0 kan ik me wel voorstellen dat je storingen kan krijgen maar hij liep voor dit probleem toch ook goed met deze LMM?

Alex