E34Forum.nl

 #13549  door Dwitt
 
Mijn toetoeter doet het ineens niet meer...... Kan geen zekering vinden welke voor deze stoom verbruiker bedoeld is. Heb onder de achterbank en voor onder de kap gezocht :geek:
Kan iemand mij op het juiste pad zetten ?
 #13550  door Frank87
 
Kijk eens of de massaverbinding op de stuuras nog in orde is. Hier een foto waar je moet zoeken:

Afbeelding

Er moet een verbinding zijn die de mini hardy schijf omzeilt. Dat is dus van schroefdraad naar schroefdraad.
 #13558  door Speedy
 
Hallo,

Het is zekering nummer 9 (15A) en als de bedrading verder in orde is dan kan het ook nog een relais zijn (K2) deze zit ook voor in bij de zekeringen kast.
Afbeelding

het is het kleine zwarte blokje rechts schuin boven de CCM module.
 #13567  door Dwitt
 
Speedy en Frank bedankt ga straks weer ff verder kijken ! En relais rechts, zijn dat niet twee blokjes ?
Kan je die wisselen om te testen ?

Ahum speedy nummer 19 is ontploft ..... Was er een spijker in gezet, ziet er niet fris uit ;)
 #13574  door Alex Kroeze
 
Als dat allemaal niet werkt kan het ook nog de sleepring in het stuur zijn.

Alex
 #13592  door Dwitt
 
Nou moe...... Als ik de naafkap van mijn stuur los haal en dan druk doet ie het gewoon, er op weer niet.
Bij het morrelen aan de zwarte plus draad werkt de claxon gewoon. Nu de naafkap een aantal keer gedraaid zodat er een mooie kabelboom ontstaat en probleem (tijdelijk) verholpen.
Kreeg 1.2.3 het stuur niet los om te kijken of dit misschien met de sleep-ins te maken heeft.

Bedankt voor jullie hulp tot zover.

MvG Daan