E34Forum.nl

Andere Merken of types
 #16703  door martijn76
 
Op de koppelomvormer zit inderdaad een aftap plug, aangezien dit mijn eerste automaat is dacht ik dat dit een standaard iets is.
Blijkbaar zijn die Benz boys ook niet achterlijk.
 #16851  door martijn76
 
Vanmorgen de brandstofpomp vervangen, inclusief de zuig- en persslang.
Het filter wilde ik ook doen, maar de uitgaande koppeling vertrouw ik niet en dat slangetje van 40cm kost slecht 170 euro :shock: .
Het werk op zich zat allemaal erg mee, 't ging eigenlijk zo goed dat het wel fout moest gaan...
Alles weer gemonteerd en starten, spuit er een dun pisstraaltje benzine uit de moer op de pomp. Het moertje met holle kop zag er niet helemaal meer super uit, blijkbaar door de verse pomp iets meer drukopbouw en is het moertje hierdoor gefaald. Het leek staal, maar na de eerste poging was het gat plots heel goed zichtbaar en was de kleur duidelijker; tis geen staal :| .
Met MAG is het wel gelukt, maar lekt nu weer iets op een andere plek, het materiaal is gewoon poreus geworden.
Naar huis rijden is gelukt, hij lekt minder hard dan uit de oude pomp en bij de dealer lagen er twee moertjes in het schap. Vanavond verder, dan kan morgen de APK sticker er weer op.
WP_20160825_11_10_07_Pro.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.