Theo schreef:En nog een tip van de plaastelijke BMW specialist:Ik heb nooit hinder gehad met mijn m50....... voorwielen op de stoep dop eraf vullen tot reservoir vol is en starten stationair laten lopen kachel op heetst en lekker laten draaien en bijvullen
Als je aan het eind van de klus gaat proefrijden en hij vliegt qua temperatuur alsnog het rood in, rol de auto in het dichtsbijzijnde parkeervak, blijf er verder van af en ga een dag later pas weer eens bij hem kijken. De kans bestaat dat je hem dan kan vullen tot aan de bovenste streep en dat alles alsnog oké is. Zo gauw je dan gaat klooien aan de dop ben je weer terug bij af.
Auto's
Huidig:
BMW Z3 1.9 1999
Mercedes W212 E350CDI 2010
Verleden:
BMW E39 525d automaat Lifestyle edition 2002
Peugeot 106 1.1 1994
BMW E34 520i M50 1991
Huidig:
BMW Z3 1.9 1999
Mercedes W212 E350CDI 2010
Verleden:
BMW E39 525d automaat Lifestyle edition 2002
Peugeot 106 1.1 1994
BMW E34 520i M50 1991