E34Forum.nl

 #17802  door TTK
 
Wie o wie kan mij vertellen of er nog aan deze setjes te komen is ?

Op het duitse forum het onderwerp tegengekomen en hier stond in dat ze door een nederlander geleverd werden.
Inmiddels is het topic al een tijdje dood dus misschien weet iemand het hier.

Het gaat om de verstevigingsplaatjes welke het verder uitscheuren door de deurvanger/stopper van de deur voorkomen.

Afbeelding
Afbeelding
 #17860  door easy rider
 
als je een tekening hebt dan zijn er zat bedrijven te vinden die zoiets snel en goedkoop kunnen maken voor je door middel van watersnijden.
 #17862  door TTK
 
Het klopt dat het inderdaad makkelijk te maken is maar als het wiel al uitgevonden is dan hoef ik dat niet zelf te doen.

De maten van de plaatjes heb ik vanmiddag opgenomen en worden verder uitgewerkt door een metaalbedrijf welke ze uit een plaat snijden.

Als de pasvorm goed is dan zal ik hierop terug komen of er hier op het forum belangstelling voor is.
 #19413  door JorritHallo
 
Hallo TTK,

Had je toevallig al getest hoe dat spul werkt? Mijn bestuurdersdeur scheurt nml. ook. Waardoor ik nu steeds zo'n irritant klikgeluid hoor bij het openen en dichtdoen van de deur (naast het feit dat het langzaam verder uitscheurt).

Laat maar ff horen!

Een eventuele PM stel ik ook op prijs :)
 #20235  door JerunK
 
Ik heb deze begin 2013 gemonteerd, van RVS. Afkomstig van een Nederlander die toen in Californië werkte en ze daar liet maken. Contact verliep via E34.nl en niet via reguliere e-mail. Helaas dus een dood spoor, maar wilde het als alternatief wel laten zien.
IMG_0660klein.jpg
IMG_0652klein.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #20238  door Theo
 
Ik ken de plaatjes ook, wellicht is er een slimme Duitser die ze maakt. Ik zou over de grens op fora of ebay zoeken.