E34Forum.nl

 #2006  door Frank87
 
Motor = 500
Automaat testen. Indien goed = 300
Motorkap en nieren voor facelift van oude 6 pitter = 100
Uitlaat voor jezelf

Dan heb je je transportkosten er uit. Nog los van het afdingen wat misschien kan.

De rest.. pure winst... Steek je allemaal in je zak.
 #2024  door Koen
 
Oei, dat is wel aantrekkelijk. Zo te zien dezelfde kleur (kan ik de deuren er ook af slopen). En die kofferklep ziet er ook beter uit dan de mijne.

Ik heb alleen geen ruimte om nog een auto te stallen (de E30 staat binnen namelijk). Balen :|
Laatst gewijzigd door Koen op 20 sep 2014, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
 #2025  door Koen
 
ivo schreef:Je zou eens kunnen kijken voor een gebruikte kat, alleen best lastig te vinden omdat je bij een sloperij er al zo 100-150 euro voor krijgt.
Half jaar geleden ongeveer heb ik voor iemand deze kat gehaald op ebay.de : http://www.ebay.de/itm/221539402019" onclick="window.open(this.href);return false;
Prima kwaliteit en past zo eronder, zelfs de 4-gas meting kwam die door zonder problemen.
Of je haalt een losse kat die er tussen kunt lassen.
Ah, mooi, dat is ook een prima optie zo te zien :)
 #2169  door Koen
 
OK, ik ben lui geweest en heb vandaag een nieuwe uitlaat onder mijn auto laten zetten. Metaalkatalysator, Simons middendemper, Simons einddemper... Alles RVS en netjes op maat gemaakt door Jelmer van RVS-uitlaat.nl ;)

Ziet er van de achterkant hetzelfde uit als standaard (alleen dan zonder roest), klinkt wat stoerder maar nog wel gewoon beschaafd. En de auto gaat weer als de brandweer 8-) :mrgreen:

Foto's volgen...
 #2175  door Koen
 
:) Ik zal eens kijken of ik een bereidwillig slachtoffer (lees: cameraman m/v) kan vinden ;)

Oh ja, die Orientblauwe touring komt alsnog mijn kant op... Kan ik daar mooi mijn plaatwerk mee updaten :!:
 #2194  door Koen
 
Alvast een foto:

Afbeelding

Zoals je ziet, niet veel spannends... Precies zoals ik het wilde :)
 #2204  door Cees
 
Koen schreef:OK, ik ben lui geweest en heb vandaag een nieuwe uitlaat onder mijn auto laten zetten. Metaalkatalysator, Simons middendemper, Simons einddemper... Alles RVS en netjes op maat gemaakt door Jelmer van RVS-uitlaat.nl ;)

Ziet er van de achterkant hetzelfde uit als standaard (alleen dan zonder roest), klinkt wat stoerder maar nog wel gewoon beschaafd. En de auto gaat weer als de brandweer 8-) :mrgreen:

Foto's volgen...
kommaar op met de foto's
ik ben heel nieuwschierig naar het werk van deze man
heb namelijk offerte laten makken voor de M5 bij deze man
 #2210  door Koen
 
Zondag kan ik waarschijnlijk even vanaf de onkderkant fotograferen. Ik vind dat 'ie het netjes heeft gedaan :) Enige nadeel is dat ik de hele tijd teveel gas zit te geven omdat het zo fijn klinkt :P