Lieve clubleden,
Een wat onhandig probleem met mijn Fünfer, het portier rechtsachter had al een tijdje dat deze soms niet lekker mee deed. Dus van het slot af en portier rechtsachter bleef op slot, of omgekeerd. Nu was dat niet zo'n issue, want het deurpinnetje aan de bovenkant van het portierpaneel handmatig dichtdrukken en dat portier was ook slot. Altijd even checken of het pinnetje in de lage stand stond.
Onder het mom van "we tikken nog wel eens zo'n motortje op de kop" maar even gelaten voor wat het is. Echter zitten we nu op een punt dat het portier rechtsachter op slot zit en blijft, maar ook op de deadlock zit. Portier ontgrendelen door middel van de deurpin lukt dus niet. Dus nu zit het portier vrolijk op slot.
Nu vind ik dat zelf op zich niet zo'n probleem, want ik kan mij niet heugen wanneer er iemand voor de laatste keer achterin bij mij heeft gezeten, maar voor de APK moet dat portier van binnenuit te ontgrendelen zijn. Alleen nu zit ik met een kip en ei-verhaal dat het portierpaneel eraf moet, maar dat kan dus eigenlijk alleen als het portier geopend is...
Hoe gaat dit ook weer in z'n werk? Het portierpaneel eruit halen met het portier dicht kan wel, maar wil het paneel natuurlijk niet beschadigen.
Een wat onhandig probleem met mijn Fünfer, het portier rechtsachter had al een tijdje dat deze soms niet lekker mee deed. Dus van het slot af en portier rechtsachter bleef op slot, of omgekeerd. Nu was dat niet zo'n issue, want het deurpinnetje aan de bovenkant van het portierpaneel handmatig dichtdrukken en dat portier was ook slot. Altijd even checken of het pinnetje in de lage stand stond.
Onder het mom van "we tikken nog wel eens zo'n motortje op de kop" maar even gelaten voor wat het is. Echter zitten we nu op een punt dat het portier rechtsachter op slot zit en blijft, maar ook op de deadlock zit. Portier ontgrendelen door middel van de deurpin lukt dus niet. Dus nu zit het portier vrolijk op slot.
Nu vind ik dat zelf op zich niet zo'n probleem, want ik kan mij niet heugen wanneer er iemand voor de laatste keer achterin bij mij heeft gezeten, maar voor de APK moet dat portier van binnenuit te ontgrendelen zijn. Alleen nu zit ik met een kip en ei-verhaal dat het portierpaneel eraf moet, maar dat kan dus eigenlijk alleen als het portier geopend is...
Hoe gaat dit ook weer in z'n werk? Het portierpaneel eruit halen met het portier dicht kan wel, maar wil het paneel natuurlijk niet beschadigen.
E34 525iA Executive II 1994
Lid van "Zo Origineel Mogelijk"
Lid van "Zo Origineel Mogelijk"