Hallo.
Van de 540IA is er iets met de schakelaar van het contactslot.Na de auto gestart te hebben naar huis gereden en daar wilde ik de auto uitzetten.De sleutel draaide redelijk zwaar terug en na geheel terugdraaien staat ie nog op contact 1 dus de radio etc etc is nog aan.Ik probeer de sleutel de andere kant op en kan dus tot aan contact 2 komen maar niet meer starten.
Daarop de schakelaar achter het contactslot verwijderd en met een schroevendraaier draaien.Ik kan de auto starten en compleet uitzetten.Nu denk ik dus dat de schakelaar inwendig versleten is en dus de nokken op het uiteinde van het contactslot de schakelaar niet meer meenemen.Vervelend is wel dat ie op stuurslot staat.......
Is het lastig om de schakelaar te vervangen en waarom staat ie nu op het stuurslot en kan ik hem op de een of andere manier uit het stuurslot krijgen?Ligt dat er alleen maar aan omdat de schakelaar er af is?
was even aan het zoeken op ETK maar kan die schakelaar ook niet vinden?
Alvast bedankt voor de antwoorden
Alex
Van de 540IA is er iets met de schakelaar van het contactslot.Na de auto gestart te hebben naar huis gereden en daar wilde ik de auto uitzetten.De sleutel draaide redelijk zwaar terug en na geheel terugdraaien staat ie nog op contact 1 dus de radio etc etc is nog aan.Ik probeer de sleutel de andere kant op en kan dus tot aan contact 2 komen maar niet meer starten.
Daarop de schakelaar achter het contactslot verwijderd en met een schroevendraaier draaien.Ik kan de auto starten en compleet uitzetten.Nu denk ik dus dat de schakelaar inwendig versleten is en dus de nokken op het uiteinde van het contactslot de schakelaar niet meer meenemen.Vervelend is wel dat ie op stuurslot staat.......
Is het lastig om de schakelaar te vervangen en waarom staat ie nu op het stuurslot en kan ik hem op de een of andere manier uit het stuurslot krijgen?Ligt dat er alleen maar aan omdat de schakelaar er af is?
was even aan het zoeken op ETK maar kan die schakelaar ook niet vinden?
Alvast bedankt voor de antwoorden
Alex