E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #24619  door epmans
 
IMG_4971.JPG
Meeting E34 forum zaterdag 8 september 2018

Allereerst: heel leuk als je komt, ook al kom je niet met een E34

Ik sleutel in een loods van waaruit ik mijn gebruikte BMW onderdelen verkoop. Je bent van harte welkom op deze bijklets- en ontmoetingsmeeting.
IMG_6675.JPG
In mijn loods staat een 2-kolomsbrug en die mag ook gebruikt worden maar ik meld op voorhand dat het gebruik ervan altijd op eigen risico is, ik ben ook NIET verzekerd.

Datum en tijd:
Zaterdag 8 september 2018 vanaf 14.00uur.


Mijn loods is een voormalige koelcel van de groente en fruitveiling “Op hoop van Zegen”van Blokker. Vanaf dat de Veilingfunctie is vervallen werden de gebouwen gebruikt voor opslag en distributie en hoewel er recent weer een nieuwe gebruiker is, heeft het nog altijd deze functie. Maar in het verleden is ook een aantal concerten gegeven onder andere door Golden Earring, BZN en The Beatles. Op loopafstand staat het Beatles-monument.

Beleid tav roken:
Van de brandverzekeraar mag binnen niet gerookt worden. Rook je buiten, gooi dan je peuk svp in een bak ipv in de rondte laten slingeren.

Eten en drinken.
Ik zal voor diverse eten en drinken zorgen maar je kunt uiteraard ook zelf wat mee nemen. Op het kleine industrieterrein is geen cafetaria oid.
837_2160.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door epmans op 13 sep 2018, 05:57, 2 keer totaal gewijzigd.
 #24626  door Lohran
 
Machiel schreef:Aanwezig:
1. epmans
2. <strike>Machiel</strike> vanwege vakantie :?
3. Lohran
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Sjees, ben echt scheel zeg, ik las de helft maar denk ik haha :mrgreen:

Zo dan!

1. epmans
2. Lohran
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 #24628  door Speedy
 
Ik ga kijken of ik er bij kan zijn. Heb die dag vroege dienst nl.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15