E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #24665  door Ruck
 
Theo schreef:E34 staat geschorst binnen zonder APK en met roestgaten in de dorpels.
Zonde :( Ik had hem graag willen zien die 3.5
Theo schreef:En de heer P. Cornelius staat er ook nog niet op, komt die eigenlijk?
Die is nog een trailer aan het regelen denk ik om al zn BMW's mee te krijgen :lol:
 #24667  door Coach
 
Ruck schreef:
Theo schreef:E34 staat geschorst binnen zonder APK en met roestgaten in de dorpels.
Zonde :( Ik had hem graag willen zien die 3.5
Theo schreef:En de heer P. Cornelius staat er ook nog niet op, komt die eigenlijk?
Die is nog een trailer aan het regelen denk ik om al zn BMW's mee te krijgen :lol:
Ik kom ook, maar de E34 staat ook geschorst, dus ik kom met een van de andere; met mooi weer de E46 om jullie de ogen uit te steken en anders met de E39 of E30.
 #24668  door epmans
 
zo te lezen wordt het een patser-bijeenkomst :mrgreen: allemaal dikke bakken maar geen E34. Staat Ruck daar straks helemaal alleen met zn breeje bandjes :D

ik kom met mn fiat punto
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #24670  door Ruck
 
:lol:

Achja, hoe niet perfect de mijne ook is. Dan is het toch de mooiste, op die van Lohran na dan :D
Coach schreef:anders met de E39 of E30.
Die E39 zou ik ook wel willen zien! Maar ik snap ook wel dat je met de cabrio wil komen als het goed weer is. Ook een plaatje om te zien :D
 #24672  door Lohran
 
Ruck schreef::lol:

Achja, hoe niet perfect de mijne ook is. Dan is het toch de mooiste, op die van Lohran na dan :D
Zolang je niet te dichtbij komt, anders zie je de roestplekjes, krassen en deukjes :lol:

Misschien kan ik ‘m beter een beetje vies maken, dan valt het niet zo op :roll:
 #24673  door Coach
 
Ruck schreef::lol:

Achja, hoe niet perfect de mijne ook is. Dan is het toch de mooiste, op die van Lohran na dan :D
Ik dacht dat we er wel over uit waren, dat mijn E34 de mooiste is. Zeker straks met de nieuwe opties die ingebouwd gaan worden.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15