Leuk verhaal van jouw kant zeg. Nu ik vorige week de Audi 100 heb verkocht ben ik toch eens stiekem naar een A8 aan het kijken, niet dat ik 'm echt nodig heb maar gewoon omdat het een gave wagen is
Als de 'running costs' je gestolen kunnen worden, dan zou ik sowieso voor een 4.2 gaan.
Mijn vorige A8 was een 94-er 4.2 (32-klepper) met 465.000 op de teller en die trok met zijn 300 pk werkelijk de klinkers uit de straat, ècht een spetterende auto was dat. Deze 3.7 40 klepper loopt nòg verfijnder dan die ouwe bak en is met zijn 260 pk nog altijd erg snel, maar je merkt het verschil gewoon goed. Een 4.2 is gewoon echt een beuker van een motor.
Maar als je meer op je knip wil letten dan is een quattro-loze 2.8 gewoon een topauto die opvallend licht is in vergelijking met zijn concurenten. En als je 130 over de snelweg kroezt heb je het verschil met een 8-pitter niet eens in de gaten.
Doen Ivo, leuk!!