E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #26246  door M&J
 
Sinds ik met het BMW virus ben besmet geraakt ben ik altijd fan geweest van de e34.
Ik moest en zou er ooit eentje hebben.
Toen ik uiteindelijk van job veranderde en geen saaie firmawagen meer moest rijden was het tijd om eentje aan te schaffen als daily.

Hij moest natuurlijk aan strenge eisen voldoen dus de zoektocht heeft redelijk lang geduurd.
De eisen waren onder andere dat hij van bouwjaar 92 moest zijn, wegens het belastingvoordeel in België, en de zwaarst beschikbare motor icm een automaat. (ik heb een zware voet maar voor dagelijks verkreer ben ik te lui om continu te schakelen :mrgreen: )
Uiteindelijk heb ik er dan eentje gevonden in Duitsland. Beetje vage advertentie maar die kerel reageerde wel vrij vlot dus toch maar een afspraak gemaakt.
Eenmaal aangekomen was hij exact hoe ik het wou dus meteen de deal rondgemaakt en mee naar huis genomen.

Het betreft een diamant zwarte met af fabriek : volledig leder en electrisch sport interieur, automatische airco, open dak, zonnerollo, sport ophanging af fabriek etc.
De vorige eigenaar heeft hem volledig herpsoten dus ziet er ook mooi strak uit.

Ik heb er meteen ook een setje m parallel velgen onder gegooid want dat was voor mij toch een absolute must.
Eigenlijk is hij dan optisch volledig af, meer moet het imo niet zijn.

Door de lange zoektocht is er helaas het een en ander veranderd in de belgische wetgeving..
Onder andere de lage emissie zone's.
DWZ dat je in grote steden niet meer binnen mag met bepaalde euronormen...
Je kan het al raden, ik mag dus met deze auto in alle grootsteden niet meer binnen en de andere steden gaan met der tijd ook volgen.
Het plan om deze als daily te gebruiken is dus volledig in de soep gedraaid en heb ik dus recentere auto als daily moeten aanschaffen.

Deze dient helaas dus enkel nog als fun/weekend wagen.
Aangezien hij toch niet in de weg staat en amper iets kost aan belasting en verzekering houd ik deze momenteel nog wel een tijdje bij.

Genoeg gepraat, nu foto's!

Edit: ik zie dat je ze niet meteen kan uploaden dus ik probeer dit asap via een andere website te doen.

Greetz ///M
 #26247  door M&J
 
Weet niet of het lukt maar toch eens proberen voor fotos te plaatsen
[
[
[
[
 #26248  door M&J
 
[
[
 #26249  door JerunK
 
Dat ziet er goed uit, mooie auto.
 #26252  door Graad
 
Hele mooie e34
 #26267  door Ruck
 
Heel heel hele mooie! En dat interieur! 8-)
 #26268  door Jgpeggeman
 
Ruck schreef: 17 okt 2019, 06:53 Heel heel hele mooie! En dat interieur! 8-)
Heb je jouw p*rn* interieur al verkocht? Want dat is in mijn bescheiden mening nog steeds het allermooiste 8-) ;)