E34Forum.nl

Andere Merken of types
 #27005  door Coach
 
Dat ziet er gaaf uit. Nooit echt in een Mercedes gereden; ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat rijdt.
 #27010  door Theo
 
martijn76 schreef: 12 mar 2020, 10:06 Een Ster.. Gefeliciteerd.
Straks een dikke S-klasse erbij en dan kan die vag er ook uit 8-) .
Voorlopig vermaak ik me nog prima met de Audi's, al moet ik heel eerlijk bekennen dat ik het wel een vet gezicht vind met zo'n staande ster voorop de motorkap, het heeft wel wat.

Qua rijden is de CLK voor mij een redelijk doorsnee auto, het is en blijft een viercilinder en dat hoor je, ook al zit er een compressor op. Maar hij loopt wel erg lekker en is best rap. Waar ik op dit moment het meest verrast door ben (en dat klinkt misschien gek...) dat is de kluisdeurachtige plof waarmee je de de deur dicht gooit, dat is echt wel een zwaar brok degelijkheid, geinig ;)
 #27012  door Machiel
 
Ah, dat hebben die "nieuwe" Mercedessen dus ook nog? Bij mijn Benz inderdaad ook zo'n heerlijk typisch geluid als je het portier dicht smijt. Heel anders dan bij een E34.
 #27020  door Theo
 
Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest met de verkoop van een auto, niet omdat ik graag van de auto af wilde, maar vanwege een virus. Ik heb in mijn leven met veel rekening gehouden, maar niet met de mogelijkheid dat een spooky virus van de ene op de andere dag de wereld plat zou leggen en ervoor zou zorgen dat er geen salaris meer binnen komt.

Deze centen heb ik gelukkig weer terug, ik kan weer een maandje vooruit.
 #27021  door martijn76
 
Hard gegaan met de verkoop.
Maarre, helemaal geen werk meer?
Ik moest preventief thuisblijven omdat ik verkouden was, maar mag maandag weer, vitaal beroep ondanks dat de vraag naar producten is ingestort.
 #27022  door Theo
 
martijn76 schreef: 20 mar 2020, 09:56
Maarre, helemaal geen werk meer?
Ik werkte bij verschillende bedrijven op Schiphol in de import van bloemen en die wereld is piepend en krakend tot stilstand gekomen.