E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #28019  door Vincent
 
Wat een waanzinnig gave kleur!
 #28103  door Rudi_540
 
We zijn er nog steeds mee bezig! De omkeerspoelie (11281731838) en het spanrad (11281731220) hadden speling dus die heb ik vervangen, toen ook minimale speling op de waterpomp gevonden dus die en de thermostaat ook maar meteen meegenomen. Aangezien we toch bezig waren maar meteen de riem spanners vervangen (eentje moet nog binnenkomen).
We hebben ook een poging gedaan tot het fixen van het schuifdak maar daar komen we helaas niet verder mee. Beide motoren werken perfect maar alleen de voorste wordt in beweging gezet. We hebben al een andere module geprobeerd maar dat vervanderd helaas niks. Daarnaast hebben we nog een ander electra probleem en dat is dat de hendel voor de achterruit en de klep niet werken evenals de achterruitenwisser. We hebben alle kabels voor zover mogelijk nagelopen en alles lijkt in orde. Alles werkt als we handmatig 12v erop zetten en de hendels/knoppen zelfs zijn ook in orde. Iemand enig idee waar we moeten zoeken?
 #28106  door danny-ex-touringE34
 
Hallo Rudi. Het vinden van het kabelbreukje(s) bij de scharnierkant en is een crime. Ik heb nog wel een een oude kabelboom liggen; reikt tot aan het rechter achterlicht(zover ik me herinner). Als je daar iets mee kunt, hoor ik het wel. Groeten, Danny
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8