E34Forum.nl

 #28334  door Ruud
 
Ik ga LED lampen monteren en dan past de dop niet meer achterop de lamp waardoor de stekkers dus ook niet echt handig meer passen.
Omdat ik de originele kabelboom in takt wil houden had ik bedacht om een verloopkabeltje te maken. Dus de stekker die normaal in de dop steekt gebruiken, daar een tegenpool voor maken en dan die kabels aansluiten op de LED lamp.
Nou kan ik online alleen het vrouwtje vinden (1/2/5), dus de stekker die in de auto hoort, maar niet het mannetje. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan vinden, of hoe ik dit anders op kan lossen?
De dop van de koplamp los laten hangen is natuurlijk geen optie ;)



MVG, Ruud
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #28341  door epmans
 
ik heb bakken vol stekkers met een stukje draad. Je mag best eens snuffelen hoor.
 #28344  door Ruud
 
KIjk, dat is altijd aardig!
Volgens mij woon je alleen niet echt in de buurt :D
Ik ben eigenlijk op zoek naar mannelijke stekkers dus. En volgens mij zijn die er juist niet zo veel. De kabelboom heeft vrijwel altijd de vrouwelijke kant en het onderdeel de mannelijke aansluiting. Maar dat zit vrijwel altijd in het component volgens mij.

MVG, Ruud
 #28351  door danny-ex-touringE34
 
Hoi Ruud. "" Volgens mij woon je alleen niet echt in de buurt :D "" .
Ik kan je aanraden er wel langs te gaan, is altijd reuze gezellig, lekker bakkie koffie en direkt kontakt is veel leuker en al pratende over de auto's/onderdeeltjes komen er nog wel eens wat leuke gegevens of verhalen te voorschijn. Las in een ander post van je dat je over de koplampen info wilt. Goed te combineren. toch?
Ik heb deze leuke ervaring een paar keer gehad; maar soms is het opsturen van wat onderdelen ook een oplossing. Groeten, Danny
 #28354  door Ruud
 
Hoi Danny,

Langsgaan bij mede-liefhebbers is iid vaak gezellig. Helemaal mee eens.
IK heb het ook meerdere keren gehad met spullen voor m'n E30's soms is de wederzijdse interesse in iets kleins genoeg voor een hele avond of middag verhalen en anekdotes.
Misschien komt het er ooit wel van, wie weet!

MVG, Ruud
 #28382  door epmans
 
bestaat dat vrouwtje wel behalve in de dop?
 #28385  door Ruud
 
Ik heb iets gevonden wat voor mij iig prima werkt.
Het stadslicht van een E30 type 2 heeft een stuk kabel aan de stekker zitten. Die ga ik gebruiken.
IMG-20220118-WA0003.jpg
Even de fitting van het lampje er af knippen en klaar!

Mvg, Ruud
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.