E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #28518  door Dirk_Brouwer
 
Hallo allemaal,
Graag wil ik mij even voorstellen, ik ben Dirk, 19 jaar en woonachtig in het oosten van het land.
Ik ben als kind opgegroeid met bmw, en behoorlijk aangestoken door mijn ouders. helaas werd onze laatste bmw net verkocht vlak voordat ik mijn rijbewijs haalde, en dus moest ik nog even wachten met het rijden van een echte auto. afgelopen jaar had ik een tussenjaar en heb ik hard gespaard voor mijn opleiding (het plan was toen nog om op kamers te gaan in delft, dus kon het geld goed gebruiken). echter heb ik toch besloten dichtbij te studeren en bij mijn ouders te blijven wonen. een bijkomstigheid hiervan was dat ik meer geld over had dan ik van te voren had gedacht. ben toen op marktplaats gaan speuren en verliefd geworden op mijn BMW 520i uit 1989. destijds is er geen enkele optie aangevinkt, maar dat vind ik geen enkel probleem. ik geniet van het rijgedrag, en geluid en natuurlijk het uiterlijk van de auto. ik vind het erg leuk dat ik mee mag doen op het forum, en zie uit naar andere verhalen!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #28519  door Maanman1969
 
Welkom Dirk,
Een fraai exemplaar heb je daar, geniet ervan en geniet van de verhalen op het forum,
Groeten,
Peter
 #28521  door Machiel
 
Welkom, Dirk. Mooi exemplaar in een hele fraaie kleur inderdaad!
 #28524  door epmans
 
poehhh die ziet er mooi uit zeg! veel en lang plezier van je auto toegewenst!

ik zie 2 opties: metallic lak en de lichtmetalen velgen. meer dan niks he :grinning: