Machiel schreef:Mooi verslag weer! En mooi dat het is opgelost!Dankje! Heel blij mee, als dit het niet was zou ik mij wel zorgen gaan maken

Wachtend op het spatbord alvast bezig geweest met de radio.
Hier zat een Kenwood radio in die mij simpelweg niet beviel. Omdat het een modern ding is kan je lekker veel instellen en heeft hij de beschikking over bluetooth, alleen de kleur van het display (wit) kan niet worden gewijzigd naar rood/oranje...
Daarom eerst een begin jaren 90 Philips cassette radio erin gezet, maar deze viel van ellende uit elkaar.
Uiteindelijk mijn oude BMW Business RDS terug kunnen kopen/ruilen. Paar jaar geleden verkocht aan een kennis, die had hem nog liggen.

Deze specifieke radio zat destijds in mijn groene E30 bij aankoop (in 2014) en zit nu dus in de groene E34.
Moet nog wat dingetjes aansluiten dus hij zit er nog niet helemaal in. Cassette speler doet het niet en moet nagekeken. Ben er wel erg blij mee want het past perfect bij de rest van de verlichte knoppen. Ook al iets van een bluetooth module gevonden die op de cd wisselaar aansluiting past. Een interessante optie wat de radio iets moderner maakt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.