E34Forum.nl

De gezelligste praathoek van het interweb.
 #28910  door Theo

In het topic 'beëindigen E34 forum' staat ondertussen deze tekst met het rekeningnummer van Gert:

Afijn tot nu toe zijn de reacties om medebeheerder te worden nogal karig, eigenlijk niemand, dus we schieten de Iban data er even in.
Mocht iemand zich geroepen voelen om financieel iets bij te dragen, dat kan. Graag naar:
G. van Bloemendaal
NL96 RABO 0384 1095 00

Ik heb ondertussen een paar knakies overgemaakt als blijk van waardering.
 #28912  door Gert

Mensen bedankt voor de hulp.
Ik had het al eerder gemeld, maar ik moest betalen aan hosting 57,35 en het domein was 14,46, maakt samen € 71,81.

Inmiddels heb ik in totaal 75 euro mogen ontvangen van mede E34 liefhebbers, nogmaals bedankt.

Dan weet iedereen nu hoe de kaarten liggen.

In het andere draadje heb ik een melding gemaakt over de bibliotheek. Is daar nog wat van te redden ergens? Anders zou ik de link(s) kunnen verwijderen.
Ideeën iemand?
 #28914  door Speedy

Gert schreef: 02 aug 2024, 15:56 Mensen bedankt voor de hulp.
Ik had het al eerder gemeld, maar ik moest betalen aan hosting 57,35 en het domein was 14,46, maakt samen € 71,81.

Inmiddels heb ik in totaal 75 euro mogen ontvangen van mede E34 liefhebbers, nogmaals bedankt.

Dan weet iedereen nu hoe de kaarten liggen.

In het andere draadje heb ik een melding gemaakt over de bibliotheek. Is daar nog wat van te redden ergens? Anders zou ik de link(s) kunnen verwijderen.
Ideeën iemand?
Praten we hier over de gehele bieb? of over een klein deel?