Hallo E34 kenners,
Ik weet de titel is zeer vaag maar ik weet niet meer wat ik moet doen om een betrouwbaar lopende 6 cilinder te krijgen.
Ik zal proberen te omschrijven wat er mis is.
De auto staat al jaren in mijn garage maar heeft eigenlijk maar 1 groot issue.
de auto start en loopt meteen, maar na een tijdje begint de motor slechter te lopen, zelfs zo erg dat ik alleen met veel gas geven en toeren de boel draaiende houdt.
Ik dacht dat ik het gevonden had maar bleek maar tijdelijk te werken.
Onder het inlaat huis was een vacuum slangetje stuk , dus een lek,
Ik heb hier in buurt de auto aangeboden bij drie bedrijven voor reparatie maar niemand weet niet wat er kan zijn of wil er niet aan beginnen (dat ligt niet aan mij want ik had er voor gespaard).
het is natuurlijk een kwestie van onderhoud maar zolang de motor zo slecht loopt kan ik nergens heen.
Ik heb zelf het vermoeden dat de motor denkt dat ie koud is waardoor hij goed draait als ie koud maar als deze warmer wordt slecht gaat lopen.
maar hoe ik dat kan controleren en repareren weet ik echt niet meer.
Ik hoop dat de doorgewinterde E34 sleutelaar mij wil helpen
Andre
Ik weet de titel is zeer vaag maar ik weet niet meer wat ik moet doen om een betrouwbaar lopende 6 cilinder te krijgen.
Ik zal proberen te omschrijven wat er mis is.
De auto staat al jaren in mijn garage maar heeft eigenlijk maar 1 groot issue.
de auto start en loopt meteen, maar na een tijdje begint de motor slechter te lopen, zelfs zo erg dat ik alleen met veel gas geven en toeren de boel draaiende houdt.
Ik dacht dat ik het gevonden had maar bleek maar tijdelijk te werken.
Onder het inlaat huis was een vacuum slangetje stuk , dus een lek,
Ik heb hier in buurt de auto aangeboden bij drie bedrijven voor reparatie maar niemand weet niet wat er kan zijn of wil er niet aan beginnen (dat ligt niet aan mij want ik had er voor gespaard).
het is natuurlijk een kwestie van onderhoud maar zolang de motor zo slecht loopt kan ik nergens heen.
Ik heb zelf het vermoeden dat de motor denkt dat ie koud is waardoor hij goed draait als ie koud maar als deze warmer wordt slecht gaat lopen.
maar hoe ik dat kan controleren en repareren weet ik echt niet meer.
Ik hoop dat de doorgewinterde E34 sleutelaar mij wil helpen
Andre