E34Forum.nl

 #4153  door Theo
 
ceke1985 schreef:Iemand die nog zo'n auto dimmende achteruitkijkspiegel liggen heeft?

greetz

Die van mij mag de deur uit, ik heb er niks aan.

2 tientjes
 #4169  door Bart Jansema
 
Theo schreef:
ceke1985 schreef:Iemand die nog zo'n auto dimmende achteruitkijkspiegel liggen heeft?

greetz

Die van mij mag de deur uit, ik heb er niks aan.

2 tientjes

Hey joh zo snel geef jij anders ook nooit op even ander kabeltje leggen en hij werkt volgens mij!
 #4173  door Theo
 
Als ik het niet gewoon kan inklikken ben ik er meteen klaar mee, dan past het niet.
 #4187  door Bart Jansema
 
epmans schreef:pak m dan voor die paar joeten! in Z3 werkt t ook hoor.
Hehe is ook nog een optie alleen is bekabeling veel lastiger bij een z3 je hebt geen hemeltje he moet de hele grote dikke rubber rond het raam eraf dat zie ik weer niet zitten.
 #4195  door Jgpeggeman
 
Theo schreef:Als ik het niet gewoon kan inklikken ben ik er meteen klaar mee, dan past het niet.
zo ken ik je niet Theo... niet zo snel opgeven
 #4249  door danny-ex-touringE34
 
Hoi allen, ik herken Theo's reactie wel. Was vroeger niks te beroerd accessoires in te bouwen van de duurdere modellen op de eenvoudige. Tegenwoordig liever plug&play of anders ..... , of het moet een bijzonder accessoire zijn. Misschien word ik (te)oud :lol: :lol:
Wat mij bv zeer interessant lijkt, is een achteruitrijcamera en dan met een koppeling voor de caravan. Nogal een werkje, denk ik.
Groeten, Danny
 #4268  door Theo
 
dannytouringe34 schreef: Misschien word ik (te)oud :lol: :lol:
Daar zit 'm de kneep denk, bij mij wel in ieder geval 8-)