E34Forum.nl

 #2715  door Coach
 
Wie kent deze velg en kan mij er meer over vertellen?
Afbeelding

Het plan is om ze onder de zwarte E34 te zetten.
 #2720  door epmans
 
Volgens mij is dat van de E28 M535i. Gaan daar geen TRX omheen? Onder E28 rijders zijn ze in ieder geval niet zo gevraagd.

hoe vind je deze Hartge wielen? http://link.marktplaats.nl/m830532396" onclick="window.open(this.href);return false;.
Geen overdreven grote maat, hoort onder BMW, hoort in hetzelfde tijdsbeeld etc. Hier moeten ook nog andere banden onder.
 #2725  door Theo
 
Werd standaard geleverd met 220/55-390 TRX banden, waarbij die 390 de clou is, dat komt overeen met 15,3 inch.

In de jaren 80 was een TRX band het beste van het beste, tegenwoordig is dat achterhaald. Het zijn herriebanden die zo hard als beton worden na een aantal jaar. Als je wil leren driften zijn die ouwe TRX-en top, je kijkt naar het gas en je staat achterstevoren.
 #2730  door Coach
 
Komt er dus op neer dat deze velgen onbruikbaar zijn voor mijn E34? Dat TRX gedoe begin ik niet aan, da's wel duidelijk.
 #2732  door Theo
 
Van Dunlop is er tegenwoordig een 230/55-390 TDX band die er prima omheen past als modern alternatief, maar die zijn ook erg slecht te vinden.

Ik zou er eerlijk gezegd niet aan beginnen, een mooi setje 15 of 16 inch is dan verstandiger.
 #4760  door Alpinab10
 
Wel jammer want ik vind ze erg mooi om te zien
 #4786  door Coach
 
Theo schreef:Van Dunlop is er tegenwoordig een 230/55-390 TDX band die er prima omheen past als modern alternatief, maar die zijn ook erg slecht te vinden.

Ik zou er eerlijk gezegd niet aan beginnen, een mooi setje 15 of 16 inch is dan verstandiger.
Of 17 inch.... :D
Afbeelding
Afbeelding