E34Forum.nl

 #4635  door Bart Jansema
 
Rally lampen zijn ook niet toegestaan voor op de openbare weg.
 #4639  door Theo
 
Bart toch...

Iets doen wat niet mag is toch juist het leukste van allemaal.
 #4641  door Bart Jansema
 
Theo schreef:Bart toch...

Iets doen wat niet mag is toch juist het leukste van allemaal.
Haha dat weet ik en zo denk ik er ook vaak over maar geef toch even aan zal sneu zijn als we volgende week lezen dat je een bekeuring hebt en zegt dat je van niks wist haha ;)
 #4642  door Theo
 
Als je niet weet dat je geen 100 watt lampen in je koplampen mag bouwen, heb je waarschijnlijk onder een steen geleefd de afgelopen jaren :mrgreen:

In principe heb ik geen probleem met de verlichting op mijn E34. Nadat ik de lenzen van binnen heb gereinigd met glassex een paar jaar geleden kan ik alles prima zien in het donker. Maar het stukje burgerlijke ongehoorzaamheid spreekt mij erg aan bij het monteren van 80 watt bollen. Eigenlijk is het beetje extra licht van ondergeschikt belang 8-)

En het is gewoon überstoer om aan de bar je sleutelbos met overdreven groot BMW-hanger neer te gooien en te verkondigen dat je met 80 watt rijdt.
 #4645  door Garmir
 
Cees, Ik rij nu al 3 jaar rond met Philips X-treme Vision lampjes. Deze kosten wat meer dan de gewone standaard lampjes, de levensduur is iets minder (+/- 1.5j), maar de lichtopbrengst is ook een pak beter. Ik ben er zeer tevreden van.
Lampjes zitten zowel in dimlichten, grootlichten en mistlichten vooraan.
 #5206  door bmw4love
 
Ik heb 4 jaar geleden 50w xenon lampen geplaatst.
Geven echt zienbaar meer licht, 1km verder op zie je de borden nog oplichten.
35w xenon wil bij sommige auto's melding geven dat de lampen kapot zijn, wat dan niet is.
Bij 50w Xenon heb je daar dan geen last van.
 #5221  door Jgpeggeman
 
Na van alles geprobeerd te hebben, moet ik toch ook kleur bekennen dat xenon wel erg fijn is!

Heb ook nog een tijd zitten twijfelen over Led lampen...maar daar kan ik te weinig over vinden. Lijkt me ook wel een sjieke oplossing.
 #5532  door MV525i
 
Jgpeggeman schreef:Heb ook nog een tijd zitten twijfelen over Led lampen...maar daar kan ik te weinig over vinden. Lijkt me ook wel een sjieke oplossing.
Lijkt me ook mooi maar een beetje duur om zo maar uit te proberen.:

http://www.autoledplaza.nl/10440050/h1- ... met-canbus
http://www.autoledplaza.nl/h1-2000lm-37w-dimlicht-set

Zou dat werken in de E34?