E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #7529  door Dimitri
 
Vandaag weer even aan de 518i gewerkt..

Het bestuurdersraam viel naar beneden als je deze open maakte.. Bleek dat een van de witte plastic geleiders was afgebroken. Deze vervangen, de boel weer netjes gesmeerd en dichtgemaakt.

Verder had ik nog een sigarettenaansteker voor de achterpassagiers gekocht. Erg handig aangezien de aansteker voor op een verschrikkelijk irritante plaats zit in combinatie met een handgeschakelde auto. Nu kan ik mooi mijn telefoonlader achter in de sigarettenaansteker laten zitten en de telefoon in het bakje naast de handrem.

Afbeelding

Volgende missie:
Afbeelding
 #7530  door JerunK
 
1 op 15 bij 95km/h op de teller, netjes hoor!
 #7533  door Theo
 
Als ik kijk in de ETK, dan zie ik dat een 518i samen met een 520i en 525TDS dezelfde snelheidsmeters gebruiken: http://nl.bmwfans.info/parts-catalog/62111391907/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb een tellerbak liggen uit een 520i waarvan ik 100% zeker weet dat er geen pixelverlies in zit.

Mocht je het leuk vinden om wat te proberen, dan wil ik hem wel naar je opsturen. Als je hem naderhand wil overnemen als het goed bij je werkt, dan komen we er wel uit. Werkt het niet, dan stuur je hem weer terug.
 #7578  door epmans
 
Goed bezig geweedt!
 #7645  door Dimitri
 
Nog altijd heel tevreden over de 518, maar vandaag toch besloten om de 525i van Koen over te nemen. Vanavond meteen opgehaald!

Heel verschil in power, en dat geluid! Die rvs uitlaat klinkt echt goed, heb genoten in de tunnel op de A16.
Koppeling was al slecht en dat was bekend, maar 1 kilometer van huis stopte de koppeling er definitief mee. Morgen nog naar Limburg slepen, zo'n 80 kilometer. Domme pech, en risico van de koper. Gelukkig zat een nieuwe koppeling al in bij de deal.

Een dezer dagen gaat de 518 de verkoop in, iemand interesse?
 #7653  door Jgpeggeman
 
dat is een leuke upgrade van een 518 naar een 525i....

Hoe is het plaatwerk van je 518? voornamelijk qua roest.. en is de auto voorzien van een dubbel schuif / kanteldak?
 #7658  door JerunK
 
Mocht Dimitri de auto inderdaad uit elkaar willen (laten) trekken, is het misschien wel een goed lijdend voorwerp voor de forummeet begin juli.
Als de auto oxfordgrün en roestvrij is, ben ik ook geïnteresseerd in plaatwerk, bij voorkeur spatschermen en achterklep.
 #7659  door epmans
 
waar heb je dat nou gelezen dan? die wagen van Dimitri ziet er prima uit, alles werkt zoals het hoort en heeft nog geldige keuring tot januari 16. Das geen sloper hoor.

maar of er dssd in zit weet ik niet.
 #7662  door Dimitri
 
Ik ben niet voornemens de 518 te slopen hoor, die auto is serieus nog veel te goed daarvoor. Hij gaat gewoon zo marktplaats op.

518 heeft 0 roest, dus dat zou echt zonde zijn.
 #8002  door Dimitri
 
Zo gezegd, zo gedaan. De auto is Marktplaats opgegaan en daar binnen 4 uur ongezien verkocht voor de vraagprijs. Telefonisch.

Heb een flinke aanbetaling binnengekregen dus verwacht dat dat wel goed komt. De eigenaar woont in hartje Amsterdam en wil de auto pas ophalen als zijn parkeervergunning binnen is. De auto staat dus nog een klein maandje hier in de garage.

Ondertussen kan ik mooi verder aan mijn 525i, waarvan ik snel een topic zal openen.