E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #7455  door Theo

Zo uit mijn hoofd meen ik me te herinneren dat die auto verlaagd was en dat is foute boel voor mij. Hier in de gemeente zit een pannekoek die dol is op het ontwerpen van onmogelijke verkeersdrempels.

En lowerdanlow-budget is uiteraard het startpunt van de zoektocht, het mag weer eens niks kosten hè.
 #7457  door Jgpeggeman

Ik zou zelf voor een 735 gaan, met zo'n heerlijke v8 er in.....

En wat betrefd de motor van je 525... Leg er het m30b35 blok in uit je e28...
 #7470  door Bart Jansema

Je kan ook een tijdje in je cabrio rijden of kan die niet tegen regen :mrgreen:
 #7481  door Theo

Haha, de cabrio kan prima tegen regen, maar ik niet tegen het idee dat hij nat wordt. Ik was 'm niet eens.
 #7482  door Jgpeggeman

Theo schreef:Haha, de cabrio kan prima tegen regen, maar ik niet tegen het idee dat hij nat wordt. Ik was 'm niet eens.
de laatste keer dat je een auto gewassen hebt, zag ie er zo uit:

Afbeelding
 #7488  door Bart Jansema

Theo schreef:Haha, de cabrio kan prima tegen regen, maar ik niet tegen het idee dat hij nat wordt. Ik was 'm niet eens.

Hahaha dat moet je ook niet te vaak doen met een e30 ;)
 #7491  door Bo652

Inderdaad heeft de 750i even te koop gestaan, maar gelukkig bijtijds bij zinnen gekomen. :mrgreen:

Auto is niet meer te koop, of het moet voor een heel hoog bedrag zijn, maar dat zal er wel niet in zitten. :(

Schrik niet, in deze auto is er in de afgelopen 2 jaar meer dan 15k ingepompt, en dat vang je nooit meer uiteraard, vandaar dat hij ook niet weg gaat.

En inderdaad is de auto verlaagd met een Bilstein pro 12 set, en dat is uit mijn hoofd voor met 18mm en achter met 30mm, valt allemaal erg mee dus. :D

Afbeelding
 #7492  door Bart Jansema

Bo652 schreef:Inderdaad heeft de 750i even te koop gestaan, maar gelukkig bijtijds bij zinnen gekomen. :mrgreen:

Auto is niet meer te koop, of het moet voor een heel hoog bedrag zijn, maar dat zal er wel niet in zitten. :(

Schrik niet, in deze auto is er in de afgelopen 2 jaar meer dan 15k ingepompt, en dat vang je nooit meer uiteraard, vandaar dat hij ook niet weg gaat.

En inderdaad is de auto verlaagd met een Bilstein pro 12 set, en dat is uit mijn hoofd voor met 18mm en achter met 30mm, valt allemaal erg mee dus. :D

Afbeelding

Wat is er wel niet allemaal aan gedaan dan dat je tot 15.000 euro bent gekomen.......?
 #7493  door Wessie

Niet zo heel moeilijk hoor met een hele dikke E38 ;)
 #7502  door Bo652

Complete onderstel vervangen, maar dan ook werkelijk alles.
Compleet ander interieur er in inclusief (hout) stuurwiel.
Motorisch grote beurt, inclusief verdeelkappen bougies en dergelijke.
Eibach pro set er onder.
Andere velgen plus nieuwe banden
Wat schades er uit laten halen.
Airco gereviseerd
CP600 er in
En nog een hele boel kleine dingentjes om hem helemaal perfect te maken.
En dan zit je zomaar op 15k
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 54