E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #11915  door epmans
 
kmstand 366666
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #12387  door epmans
 
foto update :mrgreen:

binnenkort paar dagen skiën in Oostenrijk.

Dit vind ik geweldige skidragers. Magneten! Met ski's in interieur erheen knallen en hotel / piste heen en weer rijden met die natte rommel op dak.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #12393  door epmans
 
Ja ik rijd t liefst 4000+ toeren :lol: maar hij schakelt nu goed, het liefste rijd ik in S, dat geneuzel met snel overschakelen bevalt me niks.
 #12397  door Bart Jansema
 
epmans schreef:Ja ik rijd t liefst 4000+ toeren :lol: maar hij schakelt nu goed, het liefste rijd ik in S, dat geneuzel met snel overschakelen bevalt me niks.
Dat vindt ik juist weer prettig aan de automaat heerlijk rijden laag in toeren zonder dat die gaat bokken zoals bij een bandbak
 #12613  door epmans
 
Er moet weer gesleuteld worden...
met optrekken hoor ik een rammelend geluid ter hoogte van de handrem en hetvtikt tegen de carrosserie. Mijn verdenking is het lager waar de aandrijfas in hangt. Gister kon ik bij een vriend voor 5 minuten op de brug maar de aandrijfas is maar voor kleine stukje te zien en het lager helema al helemaal niet. Dan moet eerst de uitlaat weg en een hitteschild om erbij te kunnen maar dat redde ik niet in 5 minuten. Door vlakbij de achteras de aandrijfas vast te pakken kon die wel op en neer bewogen worden dus die verdenking lijkt wel te kloppen.
 #12620  door Theo
 
In 9 van de 10 gevallen is het rubber van je tussenlager verrot, in het andere geval zijn de twee bouten los gelopen (dan heb je dus mazzel).

Bedenk wel dat een tussenlager vaak kapot gaat door een verrotte hardyschijf en andersom, even dubbelchecken dus.
 #12622  door epmans
 
Nou dat er wat aan de hand is, is zeker. Ik had ook al gezien dat 1 vd 4 bouten van de steun onder de bak is afgebroken. Wanneer of waardoor weet ik uiteraard niet.
Ik ga mn groene maar eens uit de stalling halen denk ik, handbak rulez! :P
 #12628  door Bart Jansema
 
epmans schreef:Nou dat er wat aan de hand is, is zeker. Ik had ook al gezien dat 1 vd 4 bouten van de steun onder de bak is afgebroken. Wanneer of waardoor weet ik uiteraard niet.
Ik ga mn groene maar eens uit de stalling halen denk ik, handbak rulez! :P
Dit kan wel komen omdat de bak een tijdje niet goed functioneerde!
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10