E34Forum.nl

 #9283  door Coach
 
Ik heb op internet wel het eea gevonden, maar even de vraag of dit ook door eenvoudige amateurs gemaakt kan worden. Mijn teller- en dagstand zijn niet meer te lezen. Soms lees/zie ik dat er een platte kabel vervangen wordt en soms dat er iets van een reparatiestrook achter de leds wordt gezet. Iemand dat al een keer eerder met succes geprobeerd?
 #9296  door Speedy
 
Ik heb toevallig gister een zending uit engeland binnen gehad. De touring die ik nu rij heeft dit probleem namelijk ook. Ik ga dit dus proberen.
 #9297  door Alex Kroeze
 
Bij een E34 weet ik het zo niet maar voor een E39 zit er in Noord Holland iemand die ze maakte.Ik ben daar toen geweest met de E39 en deze man op de vingers gekeken en direct besloten dat ik dat zelf niet ging doen.Er moesten zaken geboord worden om er bij te kunnen.Niet echt werk voor mij..........

Als je even googled dan vindt je hem wel.Ben de naam even kwijt.......Of ie ook van een E34 wil doen geen idee.

Alex
 #9299  door Icebrain
 
Alex Kroeze schreef:Bij een E34 weet ik het zo niet maar voor een E39 zit er in Noord Holland iemand die ze maakte.Ik ben daar toen geweest met de E39 en deze man op de vingers gekeken en direct besloten dat ik dat zelf niet ging doen.Er moesten zaken geboord worden om er bij te kunnen.Niet echt werk voor mij..........

Als je even googled dan vindt je hem wel.Ben de naam even kwijt.......Of ie ook van een E34 wil doen geen idee.

Alex
Den Helder hij is ook te vinden op marktplaats
 #9301  door Bo652
 
Alex Kroeze schreef:Bij een E34 weet ik het zo niet maar voor een E39 zit er in Noord Holland iemand die ze maakte.Ik ben daar toen geweest met de E39 en deze man op de vingers gekeken en direct besloten dat ik dat zelf niet ging doen.Er moesten zaken geboord worden om er bij te kunnen.Niet echt werk voor mij..........

Als je even googled dan vindt je hem wel.Ben de naam even kwijt.......Of ie ook van een E34 wil doen geen idee.

Alex
Jurjen Okels in den Helder, de man is perfect met E38 en E39, maar helaas doet hij volgens mij geen E34.
Als je op Mp in de zoekfunctie pixelverlies BMW in voert kom je hem vanzelf tegen, je kan het in ieder geval altijd proberen met de E34. :D

Edit: Bij deze http://diensten-vakmensen.marktplaats.n ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false; :mrgreen:
 #9307  door Coach
 
Die man ken ik inderdaad. Heeft deze reparatie bij mijn E39 destijds uitgevoerd. Maar in zijn (zoek) lijstje komt de E34 helaas niet voor. Andere suggesties?

Deze site vond ik wel: DIY Spareparts. Ik weet alleen niet of dat kabeltje ook daadwerkelijk de oorzaak is.