E34Forum.nl

 #9697  door Speedy
 
Wat je nog zou kunnen doen is kijken of de bedrading van de 1994 versie anders is dan de 1992 versie op de ETM van beide wagens.
 #9700  door ivo
 
Lees anders eens deze topics door, de karakteristiek van de M60 is anders dan bijv. bij de M50 qua bekrachtiging.

http://forum.e34.de/thread.php?threadid=203776" onclick="window.open(this.href);return false;

http://forum.e34.de/thread.php?threadid=229388" onclick="window.open(this.href);return false; vanaf pag. 2 wordt het interessant en concreet toepasbaar.

Dit staat nog in een ander topic over de voorbekabeling:

Aber der Stecker vom Lenkgetriebe ist immer derselbe, ein 2-poliger, schwarzer Stecker mit Gummitülle und Metallbügel. Ist in der Nähe vom ABS Hydroaggregat hochgebunden und müßte nach Lösen des Kabelbinders bis zum Lenkgetriebe runterreichen
 #9703  door Alex Kroeze
 
Ivo bedankt voor de hulp!

Ik ben wat verder nu.Ik dacht dat ik een unit nodig zou hebben om de zaak aan te sturen maar nu blijkt dat het relais dus voor de aansturing zorgt en die heeft de verkoper erbij gedaan dus ik moet nu een schema hebben van het nieuwe systeem of nog liever een foto van de relais houder aan de onderkant zodat ik weet welke draad waarop moet.

Erik heb jij de boel nog los liggen eigenlijk?Ik wil graag een foto dan van die relais houder waar duidelijk op te zien waar wat zit.Ook de stekker die op stuurhuis zit welke kleur aan welke kant hoort.

ALex
 #9708  door epmans
 
Ja dat wil ik wel even doen.
 #9712  door Alex Kroeze
 
Hallo Erik

Bedankt alvast.Jij kon dat stuk kabel wat van het stuurhuis komt niet missen toch?Anders wil ik dat wel heel graag hebben ;)

Alex
 #9716  door epmans
 
Nee alex, sorry. Dat heeft ook weer te maken dat het in een andere wagen komt waar het nog niet in zit. Het is compleet verkocht.
 #9718  door Speedy
 
kan wel nagemaakt worden toch?
 #9719  door Alex Kroeze
 
Patricio.

Dat kan uiteraard.Alleen moet ik even precies weten welke kabel waar moet komen.Ik gooi dat stuurhuis maar eens in de kofferbak en rij even langs Renova dat ik de goede stekker krijg.Dan moet ik de kleurencodes nog even zien te achterhalen.Ik moet dus een ETM hebben van het nieuwe systeem of een paar goede fotos waar ik het goed kan zien.Ik wil niet het risico lopen dat 1 draad verkeerd zit en dat ik dat relais sloop.Ik wacht dus even op de fotos van Erik en dan zal het wel goed komen.

Dat relais zelf kan je zoals je op de link van Ivo kan zien wel "provisorisch" aansluiten maar op het stuurhuis moet het toch wel goed zitten.Niet dat je na een jaar een kabelbreuk hebt.

Alex
 #9720  door Speedy
 
Uiteraard.

Lekker nieuwe kabels gebruiken dan. En de juiste draad dikte. Dan zal het vast goed komen denk ik.
 #9721  door epmans
 
Op welke datum is dat nieuwe gekomen dan? Ik heb pvd 3 v8'en zijn die dan alledrie niet geschikt om af te kijken... :(
ben allang dat ik met info helpen kan!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7