E34Forum.nl

Andere Merken of types
 #12409  door Theo
 
Epmans: Als ik een auto definitief op de brug zet om te slachten haal ik sowieso de voorstoelen en de voorportieren er altijd uit. Op een tweekolommer en 'met zonder' wielen krijg je die dingen anders niet meer van de auto.

Vincent schreef:
Overigens vind ik de armsteunen van dit model A8 heel gaaf...
Precies wat ik ook zo vet vind om te zien, twee van die hele dikke leuningen met ieder een eigen opbergvak.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #12541  door Theo
 
Afgelopen maandag de V8 uit mijn Audi-sloper gehaald, wat een indrukwekkend bakbeest zeg.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #12542  door Theo
 
In principe had ik de automaat aan Frank87 beloofd, maar die belofte kan ik helaas niet waar maken.

De bak zit met gewone bouten aan de motor vast, maar geheel in de trant van Audi is er weer niet over na gedacht, de ruimte rondom de kop van een bout is te klein voor al mijn doppen en ring- en steeksleutels. Om de zooi los te krijgen zou ik een ringsleutel moeten gaan verslijpen en daar had ik geen trek in.

De bak is dus met de nieuwe eigenaar mee, het zij zo. Sorry Matthijs

Wat ik wel zeer opmerkelijk vind is hoe ver het blok eigenlijk voorin de kop van zo'n Audi ligt. Op de foto's zijn de flenzen van de voorwielaandijving te zien, dat is dus het hart van het voorwiel. Bij een BMW staat het blok altijd recht boven de vooras, bij een Audi in zijn geheel ervoor dus.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #12545  door Frank87
 
Wat een unit, zeker met die verdeelbak er achter.

Volgende ronde meer geluk!
 #12546  door Dimitri
 
Nu ik die foto zo zie weet ik meteen waarom die Audi's allemaal zoveel last hebben van onderstuur. :lol:
 #12547  door Theo
 
Dit is ook wel een grappige foto van motor en bak, bijna net zo groot als mijn VFR 8-)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #12553  door Wessie
 
Sjezus Theo wat een bakbeest.
Die heb je niet in je eentje er niet uitgekregen denk ik he, daar heb je wel ff de buurman voor uitgenodigd :lol:
 #12859  door Theo
 
Vorige week een klassieke fout gemaakt, met zwaar bevroren ruiten geprobeerd het electrische raam te laten zakken ---> KNAK.
Het linker voorraam wilde niet meer omhoog of omlaag, motortje draaide wel. Tijd om de zooi uit elkaar te halen dus.

Een deur van een A8 bestaat uit twee delen, de gespoten buitendeur en de matzwarte binnendeur met het mechaniek erin. Als je het nog niet eerder gezien hebt is het pure horror om het uit elkaar te pulken, maar ik had gelukkig geoefend op de sloper die ik heb staan.

Uiteindelijk van half 10 tot 15.30 bezig geweest om een staalkabel te vervangen, geen feest kan ik je vertellen...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #12860  door Theo
 
En de losse binnendeur:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #12861  door epmans
 
Theo schreef: Uiteindelijk van half 10 tot 15.30 bezig geweest om een staalkabel te vervangen, geen feest kan ik je vertellen...
En als die uren moeten worden betaald, snap je waarom dit een dure auto is.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 22