E34Forum.nl

Andere Merken of types
 #11188  door easy rider
 
Ik heb dit model altijd nietszeggend gevonden maar onderhuids zal de techniek toch wel weer lekker Duits zijn en dat vind ik mooi aan een Audi. Audi heeft toch wel iets speciaals met name voor mij de 2014 Lemans R18 E-tron diesel maar dat is meer vanwege het feit dat ik voor die 3 auto's een onderdeel gemaakt heb toen der tijd ;)

Verder, je intro klopt als een bus. Soms moet iemand je even met je harses tegen een muur aan rammen zodat je weer weet waar het over gaat.
 #11190  door Dimitri
 
Theo,

Hoeveel auto's heb je wel niet ondertussen?
 #11191  door Coach
 
Mooi intro, Theo, en die wijze levensles heb ik ook zo'n 20 jaar geleden gehad. En een mooi bruggetje naar de aanschaf van dit slagschip. Ik vond de Audi cabrio die ik kort gehad heb op zich ook erg mooi, alleen niet zo erg lekker rijden. Was ook maar een 2.0; wellicht komt het daardoor. Ik kan me voorstellen dat je je in deze A8 'king of the road' voelt! En nu snap ik je subtiele hint in het appje ook... :D Dacht dat je een geintje maakte!
 #11207  door Speedy
 
Dimitri schreef:Theo,

Hoeveel auto's heb je wel niet ondertussen?

Belangrijker nog waar laat hij ze :mrgreen:
 #11220  door Theo
 
Dimitri schreef:Theo,

Hoeveel auto's heb je wel niet ondertussen?
De A8 wordt de vijfde:

- E28 535i 1983 race-drift-orgel met snelle nokkenas, rondom in de deuken nog altijd een bruut ding
- E30 325i cabrio 1987 sierpaard voor in de zomer
- E34 525i 1990 werkpaard / alleskunner
- Mitsubishi Sigma 1991 museumstuk à la nachtwacht
- Audi A8 3.7 1999 Autobahnbrenner in spé

Ik kan er vier binnen zetten tegenwoordig, das wel handig met mijn verzamelwoede ;)
 #11230  door epmans
 
Pfff wat een patser :P mooi rijtje bolides heb je, wordt t tijd voor een grotere stal?

nee hoor jalouzie, ik heb r maar eentje binnen staan...
 #11253  door Don
 
Haha die Theo
 #11718  door Dimitri
 
Enne.. Hoe bevalt het?!
 #11745  door Theo
 
De Audi is een fantastische auto, hij rijdt echt heerlijk. Motor en bak doen hun werk als nieuw en die V8 is echt geweldig. Ik heb echt lol van die kar.

Ten opzichte van een E34 is dit echt andere koek, niet vergelijkbaar. Deze quattro is met 1725 kg gewoon een hele zware bak, maar het instapmodel met alleen voorwielaandrijving en de 2.8 V6 weegt net zoveel als een E34 525i. Mocht je ooit uit je E34 'groeien' dan zou ik me daar eens in verdiepen, formaat 7-serie rijden voor E34 geld.

Maar uiteraard is het niet allemaal halleluja, een ouwe A8 heeft zo zijn eigen mankementen. Zo kreeg ik vorige week een golf water over mijn gaspedaalvoet en bleek het kachelhuis vol water te staan. Halve dag bezig geweest met afwateringsgaten open maken, typische A8 kwaal. Verder alleen maar vlekkeloos rondjes gereden. Helaas wel met 1 op 6,6. Zunig zijn ze niet.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 22