E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #11301  door R oo=00=oo G
 
Beste mede-forummers,

Na vorige week zondag op Bimmerworld te zijn geweest ben ik weer eens in de verschillende BMW-communities gedoken, nadat ik er sinds het offline gaan van e34.nl eigenlijk geen lol meer in had. Goed om te zien dat er nog steeds ruimte voor een dedicated e34-forum is!

Hierbij een paar plaatjes van mijn huidige auto, een 520i 24v van november 1994. Wat mij betreft de perfecte uitvoering qua kleurstelling en uitvoering (Arktissilber, Silbergrau Hell leder, Vogelaugenahorn Schwarz hout interieur; M Technik body rondom). Ik rij er sinds maart 2011 in en vind het nog steeds de mooiste auto die er ooit is gebouwd. Er hangt een tweede leaseauto in de lucht bij ons thuis, dus grote kans dat hij binnenkort in de stalling verdwijnt of op Marktplaats.nl staat. De kogel gaat komende weken door de kerk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hiervoor heb ik een islandgrüne 520i 24V uit 1992 gehad en een e90 320d M gereden als leaseauto. De liefde voor BMW's met bescheiden motorinhoud is bij mij thuis met de paplepel ingeslagen, gezien de auto's die mijn vader vroeger reed. Dat ging van een 1985 316i, via 518i's uit 1990, 1992 en 1996 (touring) naar een gechipte 530d uit 1999. Voor mijn dagelijkse vervoer (leaseauto) rij ik in een Opel Insignia Sports Tourer uit 2015; het enorme verschil in jaarlijkse kosten gaven toch de doorslag ten opzichte van een BMW 420d Gran Coupe die ik aanvankelijk op het oog had.

Bij deze aangenaam kennis te maken en tot ziens op het forum en/of komende events.

Rogier
 #11302  door Dimitri
 
Welkom op het forum! Leuk om iemand met kennis van zaken erbij te hebben.

Wat een prachtige E34. Die verkopen zal je alleen maar spijt van krijgen denk ik, zoiets koop je nooit meer terug.
 #11303  door easy rider
 
Welkom Rogier,

En wat Dimitri al schreef "zoiets koop je nooit meer terug". Ik zeg gewoon wegzetten dan en schorsen voor bepaalde tijd en met lekker weer op Zondag gaan toeren.

Veel plezier op het forum.
 #11304  door Jgpeggeman
 
welkom hier Rogier!

Je hebt een hele bijzondere auto (ik kan het weten, heb hem vaak genoeg bij de vorige eigenaar zien staan). Zeker omdat deze auto (zo ver ik mag geloven) origineel geleverd is als 520 met M-Pakket
 #11307  door JerunK
 
Welkom, eens met jouw omschrijving: een hele mooie combi van ex- en interieur kleurstelling met M-paket. Niet wegdoen, maar upgraden! Om het interieur helemaal af te maken misschien een OBC IV monteren? Epmans zal er vast een hebben liggen.
 #11624  door Dimitri
 
R oo=00=oo G schreef:Officieel mag ik de auto hier niet aanbieden als niet-elite lid, maar hierbij ter kennisgeving: de kogel is door de kerk, de leaseauto is besteld, de boevenwagen gaat eruit.
Pff.. Als ik het geld had kocht ik hem van je over hoor!
 #11630  door Wessie
 
Ik zag de auto op marktplaats voorbij komen.
Zit alleen met me eigen auto die ik nog moet verkopen.
Is een VW Lupo, niet leuk voor erbij misschien???

Heb serieus interesse in deze auto.
 #11631  door Theo
 
Gewoon ophalen Wes, die Lupo raak je wel kwijt.

Op de E30-fansite moeten er binnenkort een heuleboel auto's verplicht de winterstalling in, dan is een Lupootje zo gekocht.