E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #11652  door R oo=00=oo G
 
Dank voor de reacties. De auto is inderdaad zaterdag verkocht, aan een 21-jarige jongen uit Amersfoort die hem bij het autobedrijf van papa in topstaat gaat brengen. Een minuut na de deal werd de spuiter al gebeld :) Komt helemaal goed met de auto; ik hou contact (voor de foto's) en ik zal die kerel uitnodigen voor dit forum.

Wat mijzelf betreft: het bloed kruipt over een tijdje ongetwijfeld waar het niet gaan kan. En of het dan toch een 4-serie Gran Coupe van de baas wordt of een e34 of e38 voor erbij, dan zien we dan wel :)
 #12218  door epmans
 
http://link.marktplaats.nl/m1006376843" onclick="window.open(this.href);return false;

Mijn E34 te koop:

Het is een handgeschakelde 520i 24v uit 1994, met de oersterke M50B20 motor met Vanos.

Ik ben op zoek naar een E34 of E38 540i of 740i, inruil is dus zeker mogelijk. Eventueel ook een M5 of een M3, bijbetalen geen probleem natuurlijk.

Er is 3 weken terug voor €1500 spuitwerk gedaan, auto is helemaal netjes nu.

Helemaal roestvrij!

Wat belangrijke opties:

-M-pakket (ook van binnen helemaal)
-M5 wielen met 4 nieuwe banden (geen echte M5, repro's)
-Airco (werkend)
-Schuif/kanteldak (werkend en lekvrij)
-Elektrische ramen voor
-Volledig leer
-Centrale vergendeling

Verder hoop ik dat de foto's voor zich spreken.

Auto rijdt perfect!

Inruil is eventueel mogelijk!
 #12219  door Icebrain
 
epmans schreef:http://link.marktplaats.nl/m1006376843

Mijn E34 te koop:

Het is een handgeschakelde 520i 24v uit 1994, met de oersterke M50B20 motor met Vanos.

Ik ben op zoek naar een E34 of E38 540i of 740i, inruil is dus zeker mogelijk. Eventueel ook een M5 of een M3, bijbetalen geen probleem natuurlijk.

Er is 3 weken terug voor €1500 spuitwerk gedaan, auto is helemaal netjes nu.

Helemaal roestvrij!

Wat belangrijke opties:

-M-pakket (ook van binnen helemaal)
-M5 wielen met 4 nieuwe banden (geen echte M5, repro's)
-Airco (werkend)
-Schuif/kanteldak (werkend en lekvrij)
-Elektrische ramen voor
-Volledig leer
-Centrale vergendeling

Verder hoop ik dat de foto's voor zich spreken.

Auto rijdt perfect!

Inruil is eventueel mogelijk!

Ik heb de adv. gezien op Facebook en ook de reacties erop gelezen, leuk dat je een E34 overneemt daar niet van maar opknappen en gelijk doorverkopen en er alle gemaakte kosten uit willen halen nee dat gaat er bij mij niet in.
Ohja hij hoeft hem niet kwijt, ach het zal wel aan mij liggen
 #12224  door Icebrain
 
epmans schreef:ik vind dat de verkoper dat helemaal zelf moet weten. Heb nog veel liever dat de vraagprijs een rug of twee hoger is ook.


Epmans waarom de vraagprijs hoger...?, dan zou ik de mijne voor 6k te koop kunnen zetten en dat is toch een utopie dat is de mijne zowel als het gespreksonderwerp niet meer waard, of ik moet er naast zitten
 #12230  door easy rider
 
Toen Rogier hier begin november stiekem zijn auto aan kwam bieden kon je wel vermoeden dat deze auto nooit "geslacht" zou worden. Zulke exemplaren worden wel behouden lijkt mij. En die prijs? ach.... die drijft alleen maar de prijs van de nu overgebleven E34's op als het een beetje mee zit dus daar zou ik mij niet zo druk over maken.