E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #12237  door epmans
 
Bijna! Zodra ik weer een slopertje kan hebben. Maarrrrr ik heb liever een volle wagen, een 520i heb ik al trouwens. Kijk maar op de verkoopsites, de prijzen zijn hoger dan een jaar geleden hoor. Niet dat ze allemaal verkocht worden maar t kan zomaar eens gebeuren he.
 #12245  door ivo
 
Icebrain schreef:
epmans schreef:Dan doe je dat toch? Hij hoeft toch niet weg!


Kopen dan......?... :mrgreen:
Quote uit de radioreclame "ik heb mooiere gezien voor minder!" :mrgreen:
 #12247  door R oo=00=oo G
 
epmans schreef:ik vind dat de verkoper dat helemaal zelf moet weten. Heb nog veel liever dat de vraagprijs een rug of twee hoger is ook.
Eens. Laat die jongen toch een paar honderd euro verdienen. Sterker nog, geef hem een lintje voor zijn bijdrage aan het conserveren van een prachtige e34.

Ik gun het die kerel, omdat hij er eerlijk over is geweest richting mij en omdat ik er zelf een prima prijs voor heb gekregen. Of hij het spuitwerk nou perfect heeft uitgevoerd of niet, ik zie dat hij een hoop zaken heeft hersteld en de roestplekken en nare deukjes vrijwel allemaal heeft aangepakt. En die waren weliswaar klein, maar het waren er wel HEEL veel. Nu nog een paar nieuwe remmen en schokbrekers rondom en je hebt een perfecte auto voor dagelijks gebruik.

Dus iedereen die twijfelt: vraag die berg extra onderdelen erbij en koop dat ding gewoon! En hou mij op de hoogte ;)
 #15745  door ivo
 
De huidge eigenaar van deze bolide heeft ongeveer een maandje geleden een Eisenmann einddemper bij mij opgehaald.
Hij had de auto toen net een paar dagen. De auto zag er super uit, zowel binnen als buiten.