E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #12986  door Liquid Li0n
 
Frank,

wanneer wordt de uiteindelijke datum hier van medegedeeld??
 #12995  door epmans
 
Vind dat er niet veel animo is. Melden zich er nog meer als een exacte datum is aangegeven?
 #13015  door Frank87
 
Ik zou graag van 10 man willen weten dat ze er zo goed als zeker zijn op een bepaalde datum. Dan heeft het ook echt nut.

Wellicht kan er een mailing de deur uit gaan. Ik heb inmiddels de datumlijst uitgebreid.
 #13016  door Liquid Li0n
 
Frank87 schreef:Ik zou graag van 10 man willen weten dat ze er zo goed als zeker zijn op een bepaalde datum. Dan heeft het ook echt nut.

Wellicht kan er een mailing de deur uit gaan. Ik heb inmiddels de datumlijst uitgebreid.
van je nieuwe data kan ik alvast 19 maart en 16 april
 #13176  door MemphisBmw
 
Heb wel geen E34 maar een E36 touring met een M51 blok waar Easyrider al veel tijd heeft ingestoken om deze weer uitstekend te laten lopen!

Ik kan alle data's, mits ik erbij mag zijn? :D
Ik zal mijn poetskoffer meenemen zodat als er vragen zijn over lak of interieur ik deze ook kan beantwoorden en eventueel iets kan laten zien.

Zie graag een paar data's tegemoet waar meerdere mensen kunnen en misschien kunnen er een paar achter elkaar aanrijden!
 #13195  door easy rider
 
MemphisBmw schreef:...Ik kan alle data's, mits ik erbij mag zijn? :D Ik zal mijn poetskoffer meenemen...
Tuurlijk mag je er bij zijn. Die poetskoffer doet wonderen heb ik gezien.
 #13198  door Frank87
 
Data bijgewerkt met namen. Loop je naam even na bij de data.
 #13207  door epmans
 
Toevoegen Nick met E34 535i
 #13292  door easyit
 
Hoi,

Ik wil in lek geval laten weten dat ik zeker interesse heb, alleen lijkt de datum lijkt nu wat te zweven. Dat maakt het voor mij helaas lastig plannen of zaken verschuiven.


Maarten
 #13303  door Ruck
 
Ik ben ook geïnteresseerd, thuis nog even de datums natrekken welke ik "vrij" ben om te gaan ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 25