E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #13309  door easy rider
 
test bericht naar aanleidend opmerking Epmans in de chat. Alles lijkt naar behoren te werken nu. Oorzaak onbekend.
 #13316  door easy rider
 
Massa mail verzonden naar alle leden van dit forum over deze sleutelmeeting.
 #13317  door MemphisBmw
 
easy rider schreef:Massa mail verzonden naar alle leden van dit forum over deze sleutelmeeting.
Ontvangen en mijn data's zijn bekend!

Jammer dat er niet veel animo voor is ook al zijn er veel data's beschikbaar!

Voor alle mensen van dit forum met een vrouw en/of kinderen of een vriendin :oops:
Het is maar een paar dagen per jaar dat er een sleutelmeeting is, neem desnoods de vrouw en/of vriendin mee misschien vinden ze het wel leuk om eten te verzorgen voor het aantal mensen dat komt :oops: ;)
Indien je kinderen hebt; opa en oma ooms of tantes willen altijd wel oppassen op jullie kroost :mrgreen:

We komen voor de gezelligheid en om de auto's beter/veiliger/mooier te maken en om info op te doen!

Just Saying :mrgreen: :oops: 8-) :D ;) :geek: :ugeek:
 #13321  door Theo
 
Qua datums prikken ben ik een lastig geval. In principe lijkt het me wel grappig en gezellig om even langs te fietsen op de sleutelmeeting, maar op voorhand een datum vastzetten gaat 'm niet worden helaas.

Ik weet een dag van te voren hoe mijn agenda eruit ziet en aan de hand daarvan kijk ik of ik even langs kom. Maar ik ben het wel van plan dit keer, wellicht maar voor een uurtje of zo.
 #13322  door Dimitri
 
Vorig jaar getwijfeld om te gaan.. Uiteindelijk toch gedaan en écht geen spijt van.

Door de meeting krijg je nog veel meer binding met het forum en de leden. De hoeveelheid kennis en kunde aanwezig is onvoorstelbaar. Mijn auto is toen ter plekke uitgelezen, de airbagstoring gewist en is mijn achterklep kabelboom gesoldeerd. Verder veel geleerd over de auto en zijn 'dingetjes'.

En ik heb nog lekker gegeten ook.

Moraal van het verhaal: Mocht je twijfelen, ga gewoon!
 #13323  door Liquid Li0n
 
daarom dat ik, als nieuw lid, hopelijk echt kan gaan en het dus een datum is dat ik kan, want wie weet wat voor addertjes er onder het gras (euh koetswerk) schuilen bij men E34. En ook misschien interessant om te kijken wat er nog kan geretrofit worden :mrgreen:

maar kan je de data aanpassen in je eerste post voor mijn naam

19e men naam weghalen
26e toevoegen
9e toevoegen
16 twijfel (weet ik nu nog niet)
latere data niet.
 #13325  door Ruck
 
Voor mij:
-26 maart
-2 april
-9 april
-16 april
 #13336  door easy rider
 
Bericht ontvangen van 2 leden:

Carlo kan alle data.
Wagonza kan 2 April, 9 April, 16 April, 23 April.
 #13337  door Frank87
 
Ik schrap 19 maart. Te kortdag en dan heb ik motorrijles.

Het begint al ergens op te lijken.

ivo, kan jij nog vaker? Jeroen, met nieuwe data wellicht jij ook?
 #13338  door ivo
 
Vind het lastig inschatten nog, heb prive ook wat zaken die tijd vergen in de weekenden. Dus om op voorhand afspraken of toezeggingen te maken en dan die op laatste moment afzeggen is niet mijn ding.
Ik kan 16 en 30 april zoals ik nu kan inschatten.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 25