E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #13389  door Jgpeggeman
 
Spijtig om te horen Andre...

Ik ben bang dat het mij niet gaat lukken om aanwezig te zijn. Ga wel een poging overigens
 #13445  door Ruck
 
andre schreef:helaas kan ik niet op de meeting komen ik heb alle vrije tijd nodig om mijn pand leeg te halen en mijn huis te verkopen.
Nou Andre, aangezien Frank87 en ik van jou technische handigheid gebruik willen maken.

Ik zou zeggen: wanneer ga jij je spullen verhuizen? Ik kom wel mee helpen sjouwen en doen, meteen een tegenprestatie :lol:
 #13483  door JorritHallo
 
Een sleutelmeeting lijkt mij zeer leuk, mijn voorkeur gaat uit naar 2 of 9 april.

Een ander vraagje: ik ben van plan om mijn voorste remschijven te vervangen (deze zijn nu krom... en trillen erg bij het remmen, bijna niet meer verantwoord)
Echter, zelf heb ik op gebied van remschijven de ballen verstand hoe deze vervangen moeten worden :oops: , zijn er leden die kunnen helpen en dat ik mee kijk hoe het moet? Een leuke leerervaring!

Nieuwe remblokken en setje remschijven heb ik dan uiteraard bij mij! :D

Gr.

Jorrit
 #13484  door Frank87
 
Remmen trekken we er zo af.

Op de locatie van de sleutelmeeting heb ik met mijn boertje zijn E39 aangepakt. Rondom schijven en blokken.
 #13493  door Frank87
 
En volgens mij heeft Jeroen de vorige keer klauwen gewisseld :D
 #13500  door JerunK
 
Remmen zouden inderdaad te doen moeten zijn ;)
Een Vanos-revisie voor mijn M50B25TU leek me wel een mooie meeting-klus, maar een agenda loopt snel vol. Alle data dus al bezet. Ik zie uit naar een volgende meeting.
 #13503  door Frank87
 
Zoals het er nu voor staat, zou 9 of 16 april het worden. Even hopen dat nog 2 of 3 man zich melden met een voorkeur voor de een of ander.
 #13510  door Ruck
 
Jgpeggeman schreef:Als het 16 april is, kan ik waarschijnlijk wel komen
[wisper] psst.. dan zeg ik gewoon dat ik 9 april niet kan :lol: [/wisper]

EDIT:

Is wel wel iemand die heeft afgekeken bij het repareren van de achterklep bij een touring?
Ik ben wel handig, maar als iemand kan helpen met de demontage van de nodige interieur delen, zou dat wel fijn zijn.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 25