E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #14544  door Coach
 
Werkt de verlichting van je draaiknoppen niet? Dan moet het hele paneel eruit. Is even een gepiel.
 #14550  door Vincent
 
Ik baal hier echt behoorlijk van, maar ik moet mijzelf afmelden voor zaterdag aanstaande omdat ik schijnbaar niet in staat ben mijzelf in tweeën te splitsen. M'n excuses voor de late afmelding.
 #14556  door MemphisBmw
 
17 man, schiet lekker op inderdaad :mrgreen: Hoe meer zielen hoe gezelliger het word!
zijn tot nu toe 2 man die iets aan de lak willen laten doen of naar laten kijken en een klein proef stukje doen, Epmans wil ook graag dat ik naar zijn bekleding kijk, dit is geen probleem.

@frank87, Hoe laat wil je dat ik er ben aangezien we een klein ritje moeten maken voor de bak!

@iedereen, indien er nog meer mensen zijn die iets aan hun lak hebben(kleine krasjes,grotere krassen,vuile bekleding of leer wat misschien een behandeling nodig heeft) graag even aangeven dan kan ik inplannen hoeveel tijd ik ongeveer heb te besteden per auto! :D


Word trouwens krap of ik de nieuw gespoten velgen eronder heb ja of nee, heb nog geen bericht gehad namelijk en daar moet ik eerst op wachten!
Houd jullie op de hoogte, ben al de hele ochtend aan het duimen!

Ritje Engeland heeft de E36 met in totaal 20 liter speciale mix(op 2 volle tanks) gemiddeld 1 op 13 gedaan en er waren stukken waar ik 170 a 180 heb gereden zowel in Engeland als in Belgie en Nederland! Wat rijd dat toch heerlijk, een 2.5 TDS automaat met een speciale mix in de tank waardoor de auto stiller en zuiniger word maar ook meer koppel krijgt. :twisted: :mrgreen: 8-)
 #14558  door ivo
 
MemphisBmw schreef:@iedereen, indien er nog meer mensen zijn die iets aan hun lak hebben(kleine krasjes,grotere krassen,vuile bekleding of leer wat misschien een behandeling nodig heeft) graag even aangeven dan kan ik inplannen hoeveel tijd ik ongeveer heb te besteden per auto! :D
Heb een kras op de D-stijl zitten zag ik gisteren met auto wassen, of je even wilt beoordelen of dat nog te redden is. Circa 2cm lengte, 2 krassen naast elkaar.
Maar moet je maar ff checken als je tijd en zin hebt.
 #14563  door Liquid Li0n
 
MemphisBmw schreef:
@iedereen, indien er nog meer mensen zijn die iets aan hun lak hebben(kleine krasjes,grotere krassen,vuile bekleding of leer wat misschien een behandeling nodig heeft) graag even aangeven dan kan ik inplannen hoeveel tijd ik ongeveer heb te besteden per auto! :D
Ik denk dat mijn lederen zetels wel eens een behandeling mogen gebruiken, had dit zelf al eens gedaan maar ik heb al eens gelezen dat men met een heel fijn schuurpapier, namelijk 800, het een beetje afschuurt en dan terug met name zwart maakt en zo de kraakjes er uit gaan.
Ook de lak of de vernis is al wat afgeblot, je moet het maar eens bekijken overmorgen.


verder heb ik ook krassen in men zijruit, vermoedelijk van het raampje naar beneden te doen als er zand op de ruit hangt maar hier zal niets aan kunnen gedaan worden vrees ik...?
 #14564  door Ruck
 
[quote="ivo"][quote="MemphisBmw"]@iedereen, indien er nog meer mensen zijn die iets aan hun lak hebben(kleine krasjes,grotere krassen,vuile bekleding of leer wat misschien een behandeling nodig heeft) graag even aangeven dan kan ik inplannen hoeveel tijd ik ongeveer heb te besteden per auto! :D/quote]

Ik wil even net een kant van mijn auto laten kijken. Heb een aantal krasjes, iig kijken of er uberhaupt nog iets aan te doen is of niet. :roll:
 #14565  door MemphisBmw
 
@ Liquid Lion; Zal er even naar kijken, enige wat ik kan doen met een stoffen bekleding is reinigen(indien ik een natzuiger hiervoor heb) en met leder kan ik het alleen goed reinigen en insmeren zodat het soepel blijft!

@ Ruck; Kijken kan altijd ;) Spreek me even aan zodra je me ziet! Ben denk ik de enige in een E36 Touring die staat te glimmen als een net gewassen tiet :oops: 8-) :lol:
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 25