E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #14567  door coep
 
alleen de verlichting van de radio werkt.. :shock:
verder was het pik donker..

wat de kachelweerstand betreft, eerste toelating was 30-06-1993.
 #14569  door Coach
 
MemphisBmw schreef: @iedereen, indien er nog meer mensen zijn die iets aan hun lak hebben(kleine krasjes,grotere krassen,vuile bekleding of leer wat misschien een behandeling nodig heeft) graag even aangeven dan kan ik inplannen hoeveel tijd ik ongeveer heb te besteden per auto! :D
Ik heb twee kleine krasjes op de motorkap (kringen lijken het). Misschien kun je daar ook even naar kijken.
 #14570  door Coach
 
De truc met de messen werkt, maar je moet desalniettemin toch wel wat geweld gebruiken.
Afbeelding

Helaas past de verlichte versie niet bij mij, want bij mij zit deze kabel er nog in vast
Afbeelding

Voor de warm en koud stand. De verlichte versie heeft wel een warm/koud stand, maar ik kon niet ontdekken waar ik deze kabel dan kwijt moest, omdat de lamphouder van de verlichting in de weg zit.

Verder kwam ik deze blauwe stekker nog tegen onder het rooster op het dashboard.
Afbeelding

Iemand enig idee waar die voor is?
 #14572  door Speedy
 
Ik denk voor lampje van de DWA
 #14576  door ivo
 
Die blauwe stekker is inderdaad voor de DWA.
Verlicht roostertje is alleen bij de IHKA autom. airco ingebouwd, die heeft die kabel niet.
 #14577  door MemphisBmw
 
Coach schreef:
MemphisBmw schreef: @iedereen, indien er nog meer mensen zijn die iets aan hun lak hebben(kleine krasjes,grotere krassen,vuile bekleding of leer wat misschien een behandeling nodig heeft) graag even aangeven dan kan ik inplannen hoeveel tijd ik ongeveer heb te besteden per auto! :D
Ik heb twee kleine krasjes op de motorkap (kringen lijken het). Misschien kun je daar ook even naar kijken.
Ik zal er naar kijken, heb genoeg spullen en doeken bij me dus gaat goed komen 8-) Als ze niet te diep zijn dan zie je er niks meer van!
 #14587  door Coach
 
Oh. Ik heb een alarm er in zitten, zoals Patrisio en Roderic hebben mogen ervaren. Ziet er ook erg origineel uit, maar dit stekkertje is netjes opgebonden en niet aangesloten.
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 25