E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #12070  door Machiel
 
Deze foto's bedoel je zeker? viewtopic.php?f=36&t=26&start=150#p7045
Is ook zeker een mooie kleurstelling, dat kan ik niet ontkennen.

En hier kun je het ook goed zien:
image.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #12071  door Jgpeggeman
 
Machiel schreef:Deze foto's bedoel je zeker? viewtopic.php?f=36&t=26&start=150#p7045
Is ook zeker een mooie kleurstelling, dat kan ik niet ontkennen.
Is de allermooste kleurstelling :D :D :D

Zwart met Silbergrau Hell, en vogelaugenahorn inleg...
 #12072  door Machiel
 
Toch nog even ter vergelijking:
image.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #12074  door Jgpeggeman
 
volgens mij is dat ook ook origineel zo, met grijs boven.... Dat van mij is individual

Jij hebt er gewoon houtinleg in zitten?

Afbeelding
(gewoon nog ff een fototje, omdat ik het zo mooi vind :lol: )
 #12078  door Rik boellen
 
Haha! Het is idd best netjes met zwart.

Grijs geeft wel mijn persoonlijke voorkeur.

Het is aan jou machiel
 #12145  door Machiel
 
Ik ga toch voor de dash-swap. De komende dagen kan ik al een en ander doen. Maar ik vind het zonde van mijn tijd als ik nu al delen vervang die straks weer los moeten bij het overzetten van het bovenste dashboard deel. Mijn vraag is dus: welke delen van de onderkant en de middenconsole kan ik nu al overzetten, zonder dat ze later opnieuw eraf moeten?

Mijn eigen inschatting:
  • achterste deel middenconsole (die met de ventilatieroosters voor achterpassagiers)
    middelste deel middenconsole (daar waar de handrem zit)
    panelen bij voetenruimte chauffeur
    dashboardkastje
Klopt dit?

Edit: achterste en middelste deel zijn een geheel, zag ik net. Maar alles bij de voetenruimtes kan ik zonder spijt al vervangen, toch?

Hierbij nog een paar (niet al te beste) foto's van de tussenstand. Vind het zelf erg mooi!
image.jpeg
image.jpeg
Was ook erg blij met dit cadeautje van BMW: aansluiting elektrische stoelen zat er inderdaad al! Forumlid MV525i had dit vermoeden al. Goede tip dus, Marco!
image.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #12156  door Icebrain
 
Mijn eigen inschatting:

achterste deel middenconsole (die met de ventilatieroosters voor achterpassagiers)
middelste deel middenconsole (daar waar de handrem zit)
panelen bij voetenruimte chauffeur
dashboardkastje
Dat zijn nu juist de delen die je weer moet loshalen wil je het bovenste gedeelte van je cash loshalen
 #12169  door Machiel
 
Bedankt voor de tip. Ik ben inmiddels maar aan de hele operatie begonnen. Vandaag al een en ander eruit gehaald, morgen begint het echte werk. Ik hoop dat het allemaal een beetje voorspoedig gaat. De woonkamer wordt er in ieder geval steeds gezelliger op. :lol:
image.jpeg
Het paneel onder de stuurkolom bestond bij mijn oude interieur uit twee delen, maar bij mijn nieuwe interieur uit slechts een deel. Heeft dat te maken met mijn verstelbaar stuur?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #12172  door epmans
 
Nee dat heeft te maken met de usa versie.
Jammer dat je dan dat pistolenvak kwijt bent. Stiekem kun je daar toch handige dingetjes in kwijt.
 #12173  door Machiel
 
Die raak ik inderdaad kwijt ja. Ook mijn elektrische rolgordijn achter wordt lastig. Er zit namelijk geen opening voor de schakelaar daarvan in mijn nieuwe middenconsole. Ik denk dat ik die er maar uithaal. Ik heb hem sowieso nog nooit gebruikt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10