In het midden van je dashboard aan de voorkant zitten twee roostertjes met daartussen in een draaiwieltje. Daarmee kun je de verhouding tussen koude en warme lucht boven en beneden instellen, dacht ik (BMW wil graag dat de chauffeur wakker blijft dmv frisse lucht op hoofdhoogte). Bij mij wil dat wieltje altijd terug naar de middenstand. Alsof een veermechanisme verhindert dat het wieltje naar boven of naar beneden staat. Hoort dat zo?
Ik vraag dit omdat ik aanvankelijk dacht dat dat wieltje verbonden zou moeten zijn met een staalkabel. Zo zit het namelijk bij mijn nieuwe dashboard. Maar bij mijn oude dashboard blijkt het gewoon een soort van elektronische schakelaar te zijn. Er loopt daar vandaan een stekker naar de draadboom.
Wellicht is er dus helemaal niets mis met mijn schakelaar, maar dat wou ik graag even zeker weten. Nu is immers de kans nou die toch open ligt. Dus nogmaals: blijft bij jullie dat wieltje in het standje staan dat je hebt gekozen, of springt hij bij jullie ook op basis van veerkracht altijd terug naar het midden?
Alvast bedankt!
Ik vraag dit omdat ik aanvankelijk dacht dat dat wieltje verbonden zou moeten zijn met een staalkabel. Zo zit het namelijk bij mijn nieuwe dashboard. Maar bij mijn oude dashboard blijkt het gewoon een soort van elektronische schakelaar te zijn. Er loopt daar vandaan een stekker naar de draadboom.
Wellicht is er dus helemaal niets mis met mijn schakelaar, maar dat wou ik graag even zeker weten. Nu is immers de kans nou die toch open ligt. Dus nogmaals: blijft bij jullie dat wieltje in het standje staan dat je hebt gekozen, of springt hij bij jullie ook op basis van veerkracht altijd terug naar het midden?
Alvast bedankt!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.