E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #12316  door stef
 
Nu zal je 34eur jaarlijks betalen aan verkeersbelasting, geen jaarlijkse controle meer. Wagen moet 25 jaar oud zijn.
Maar er zal verandering komen ,de wagen zal 30 jaar oud moeten zijn, en waarschijnlijk om de 3jaar naar de jaarlijkse controle.
Dit zal veranderen 2017,2018.
Maar als je nu de wagen oldtimer maakt zal er een compromis verrekend worden ,en betaal je de volle pot niet.
Dus ben ik opzoek naar ééntje tot en met 1992.
Staat er ééntje op forum ?? Eens bekijken.

Je hebt gelijk hoe jonger ik kijk naar e34 zijn er veel meer optie's op.

Gr
 #12356  door stef
 
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/" onclick="window.open(this.href);return false; ... ousPage=lr

Deze staat mij volledig aan , maar kent hier iemand die garage ,als deze betrouwbaar is ?
De advertentie ziet er belovend uit.

Gr Stef.
 #12364  door easy rider
 
@Stef.

Plak die link er even opnieuw in (werkt nu niet) dan kunnen we even naar die auto kijken.
 #12391  door Jgpeggeman
 
ik ben bang dat je mijn mening niet zult waarderen, maar ik vind dit dus echt helemaal niks...

Kale wagen is totaal niet mijn ding, weliswaar een 2.5 6 cylinder er in, maar geen m50...

Maar als je een kale wagen oke vind, dan is het best wel een leuk ding!
 #12394  door stef
 
Daarin heb je gelijk niets van optie's enkel schuifdak. Er kan dan ook niet veel stuk gaan he ;)
Maar ik heb ook op mobil.de ,gekeken niet veel M50b25 te vinden (toch niet voor mijn budget).
Wel veel M50b20.
 #12395  door epmans
 
Kan de wagen van Dimitri wat voor je zijn? Ff hier op forum rondkijken. Dat is in elk geval een m50b25 en hij woont in het zuiden van NL.
 #12406  door Dimitri
 
epmans schreef:Kan de wagen van Dimitri wat voor je zijn? Ff hier op forum rondkijken. Dat is in elk geval een m50b25 en hij woont in het zuiden van NL.
De mijne is van '95.. Te jong voor Stef denk ik. ;)
 #12408  door Bart Jansema
 
Nette auto! Denk dat het wel een pareltje is en wat er nog niet op zit kan er altijd nog opgezet worden toch de basis ziet er supernetjes uit! Beter een nette koets zonder opties dan een verwaarloosd hok met veel opties!
 #12422  door stef
 
Ja inderdaad te jong ,morgenmiddag ééntje gaan bekijken met alles erop en eraan ,wel een m50b20 ;)