E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #12427  door stef
 
stef schreef:Ja inderdaad te jong ,morgenmiddag ééntje gaan bekijken met alles erop en eraan ,wel een m50b20 ;)

Man man man ,afgesproken aan een tankstation om daarna de bmw te bekijken , vond ik vreemd verkoper vertelde mij dat hij in een nieuwe straat woonde ,en de straat
op de gps niet te vinden was .Ok niet verder over na gedacht.
16H30 was de afspraak aan het tankstation,ik ben daar aangekomen om 16h15 berichtje gestuurd naar de verkoper dat ik er was (geen reactie).
Meer dan een uur gewacht ,veel gebeld geen reactie :evil: :evil:
IK was RAZEND :!: :!: meer dan 3h in de auto gereden voor NIETS .
Waarom plaats men dan een advertentie ,ik begrijp daar nu niets van he .
Thuis nog een paar keer gebeld (kerel van de aardbol verdwenen :x

De zoektocht gaat verder .Hopelijks dicht bij.
 #12428  door epmans
 
Staat de advertentie nog online? Plaats m dan eens svp
 #12430  door JerunK
 
Stef, dit was duidelijk niet jouw auto. Dergelijke figuren heb je er gewoon tussen zitten. Vaak zit er gelukkig niets achter, houden mensen zich wel aan de afspraak en gaat het gewoon goed. Volgende keer beter, al is 3h voor niets rijden natuurlijk niet stemmingsbevorderlijk....
 #12431  door stef
 
Advertentie staat er niet meer op ,toch verkocht zeker of er is nooit iets geweest ???
 #12437  door Icebrain
 
Ik zie op Facebook een E34 520i met M50B20 te koop staan de verkoper komt uit Westrozebeke West-Vlaanderen misschien is het wat voor je
Is volgens de advertentie al een oldtimer en heeft een schuifdak er staat 234.000 km op, het enige is dat de voorruit vervangen zou moeten worden maar kan in deze staat nog door de keuring.
Hij vraagt er 2.100 euro voor

Grt Hans
 #12440  door stef
 
Icebrain schreef:Ik zie op Facebook een E34 520i met M50B20 te koop staan de verkoper komt uit Westrozebeke West-Vlaanderen misschien is het wat voor je
Is volgens de advertentie al een oldtimer en heeft een schuifdak er staat 234.000 km op, het enige is dat de voorruit vervangen zou moeten worden maar kan in deze staat nog door de keuring.
Hij vraagt er 2.100 euro voor

Grt Hans
Bedankt voor de tip Hans,maar dit was de eerste die ik naar geweest ben.
Wel veel werk aan : radiator stuk , toerenteller werkt niet , temp van het koelwater staat in het rood , krikpunten moeten gelast worden ,al geheel opnieuw gelakt en
de verf komt los aan de sierlijsten , staat zeeer vuil.
Prijs is te hoog vind ik en de eigenaar wil niet zakken van prijs.
 #12442  door Frank87
 
"Full option".. Deze mist:
- Elektrische ramen achter
- Uitgebreide OBC
- Airbags (ook wel airbeks genoemd in sommge advertenties)
- Stoelverwarming

om wat te noemen.

Verder denk ik dat een 524td zeer traag is. Ik zou serieus wachten op een M50. Deze waren er al vanaf 1990 dus een 1990-1993 exemplaar moet te vinden zijn. Zijn ook de meest probleemloze auto's de M50 varianten.
 #12444  door easy rider
 
Persoonlijk zou ik ver weg blijven van een 524TD van 88 omdat deze een M21 motor heeft met distributieriem. Dit type motor heeft een zwakke cilinderkop welke bekend staat te scheuren bij verkeerd gebruik. Tevens is het zo dat deze motoren niet meer te vinden zijn en zeker de koppen niet dus heb je brokken dan ben je de sigaar. De handbak achter de M21 is ook al geen feest voor de motor. Bij 300.000 moet je er vanuit gaan dat de injectiepomp en verstuivers al gereviseerd moeten zijn geweest. Is dat niet zo dan kan je binnenkort voor veel kosten komen te staan. Bovendien is een 2,4 (zeker met 3 ton er op) ook rete langzaam. Echt meekomen met het verkeer doe je niet meer.

Er is maar 1 positief punt te melden over de M21 motor: Hij loopt bijzonder lekker op plantaardige olie kan ik je vertellen :mrgreen: .

Als je echt serieus diesel wil gaan rijden (en in België is dat nog betaalbaar) dan zou ik wachten tot je een 525TDS tegen komt met M51 motor en automaatbak er achter. Die kan je als je goed onderhoud doet op 6 ton zetten zonder al te veel problemen. Ook is de prijs van een litertje mazoet bij jullie ook nog lekker goedkoop.