E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #12463  door stef
 
Gisteren gebeld naar de persoon van de diesel om de afspraak voor vandaag af te zeggen , eens goed geinformeerd over de M21 blokken ,ik lees er niet veel positiefs over. Dank zij het forum al zeeeeer veel bijgeleerd over een e34 . BEDANKT ;) ;)


Dank je Dimi :!: :!: ,afspraak maken voor zaterdag te bekijken ,lekker dicht bij de deur . Ziet er goed uit en airco !! en koppeling vernieuwd ,en voor mij toch zeer belangrijk ,geen roest.
 #12464  door easy rider
 
stef schreef:...Dank zij het forum al zeeeeer veel bijgeleerd over een e34 . BEDANKT ;) ;)
Wat een heerlijk forum is dit toch :mrgreen:
 #12466  door Dimitri
 
Leuk om te lezen dat ik heb kunnen helpen. Hoop dat het wat is!
 #12469  door stef
 
Bericht gestuurd om eens langs te komen ,nog geen reactie gekregen ,afwachten ,eens op autoscout Duitsland gekeken staan er ook veel op zulle :!:

Gr Stef ;)
 #12526  door Dimitri
 
stef schreef:Bericht gestuurd om eens langs te komen ,nog geen reactie gekregen ,afwachten ,eens op autoscout Duitsland gekeken staan er ook veel op zulle :!:

Gr Stef ;)
Hij reageerde nu wel op mijn bericht. Bij jou ook?
 #12527  door Dimitri
 
Hij had je bericht niet binnen gekregen. Moet ik je direct met hem in contact brengen?
 #12528  door stef
 
Dank je Dimi,gisteren nog eens naar bmw verkoophoek gesurfd ,en plots zag ik dat die persoon iets vroeg over zijn e34 touring ,en zo hem een bericht gestuurd ,dat hij zijn prive-berichten eens moest bekijken ,normaal vanavond zal hij antwoorden.
Dus hopelijks eens afspraak maken om de boilde te bekijken.

Dankt u ,Dimi :!: :!:
 #12552  door stef
 
Volgende week, afspraak gemaakt woensdag rond 17h30,ik ben benieuwd ;) ;)
 #12631  door stef
 
Net terug van de E34.
Uiterlijk mooie wagen met redelijk veel werk aan.
Wat me terug opviel dat de km niet meer zichtbaar zijn en alle meters werken niet vloeiend ,en in schokken km teller werkt soms wel en niet.

Voor de eerste maal eens met een e34 gereden ,
Ik was een beetje teleurgesteld al gelezen dat dit luie motoren zijn ,maar zo lui had ik niet verwacht .

Wel moet ik zeggen dat de verkoper zeer eerlijk is;dit kom je niet of zelden tegen :!:
 #15207  door stef
 
Nog steeds niets gevonden maar ik doe het rustig aan ,morgen terug ééntje gaan bekijken .ik laat dan wel iets weten. ;)