E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #13022  door Tenmaru
 
Dag mensen van het forum,

Ik ben Maarten en nu ook eigenaar van een BMW 520i. Het was even zoeken maar ik heb dan toch een E34 gevonden, via dit forum wel te verstaan.

Hij heeft al een hele geschiedenis hier heb ik gezien, ik heb hem van GijsJUH en die heeft hem weer van Frank87. En ja, nu is hij dan bij mij..

Afbeelding

Wat rijd dat lekker zeg, en dat met 470.000 op de klok, nog nooit een auto gekocht met zo'n kilometerstand maar je zou het hem niet geven. Ik was echt opzoek naar een handgeschakelde 6 cilinder E34 voor het woon/werk verkeer en de leuke kilometers om even lekker tot rust te komen. Een absolute tegenpool van mijn andere auto, een Mazda Rx-7 uit '83.

Ik heb de E34 altijd zo'n mooie wagen gevonden en nu ik er één heb vind ik hem eigenlijk nog mooier. Ik ben van plan de auto netjes te houden en langzamerhand nog een paar ouderdoms dingetjes weg te werken, kleine dingetjes voornamelijk wat hij is echt gewoon prima.

Afbeelding
Afbeelding

Oh en ja, ik kon het niet laten hem even naast een E30 te zetten hier in de buurt.

Afbeelding
 #13026  door easy rider
 
Welkom Maarten,

Erg gaaf dat deze auto weer naar een volgende liefhebber gegaan is.

Veel plezier op het forum.
 #13028  door Machiel
 
Welkom en heel veel plezier ermee! Die wagen heeft zichzelf inmiddels wel bewezen, zeg!
 #13029  door Frank87
 
Welkom Maarten. Ik heb de auto van ongeveer 430.000 tot +\- 470.000 gehad.

Als je de stapel facturen mee hebt gekregen, weet je inmiddels wel hoe ik heet, waar ik woon :D en wat er allemaal aan de auto is vervangen.

Het overgrote deel hiervan is vervangen voor de hobby en had niet gehoeven. De schokdempers en veren rondom was wel een enorme verbetering t.o.v. de oude situatie. Ik denk dat je de auto lekker strak zal vinden.
 #13030  door epmans
 
Veel plezier met je nieuwe wagen en hier op t forum.
 #13031  door Theo
 
Ik heb een tijdje geleden een klein rondje met deze auto gereden en verbaasde me over het 'gevoel van nieuw' dat deze auto gaf, perfecte auto.

Mijn oog valt echter op een middenconsole met ontsierende gaten ter hoogte van de rechter knie. Ik heb eventueel nog een tiptop zwarte console liggen, ooit bewaard voor in mijn eigen auto, maar dat komt er niet van.

Wellicht de kers op de taart.
 #13034  door Tenmaru
 
Frank87 schreef:Welkom Maarten. Ik heb de auto van ongeveer 430.000 tot +\- 470.000 gehad.

Als je de stapel facturen mee hebt gekregen, weet je inmiddels wel hoe ik heet, waar ik woon :D en wat er allemaal aan de auto is vervangen.

Het overgrote deel hiervan is vervangen voor de hobby en had niet gehoeven. De schokdempers en veren rondom was wel een enorme verbetering t.o.v. de oude situatie. Ik denk dat je de auto lekker strak zal vinden.
Ja inderdaad, wat heb jij er een hoop aan vervangen. Maar daar is dan ook zeker het resultaat naar. Ik zal ervoor zorgen dat er een flinke hoeveelheid kilometers bijkomen :D

En, Theo.. een tiptop zwarte middenconsole klinkt wel aantrekkelijk. Ik heb daar wel interesse in. Ik zal je even een bericht sturen!

Bedankt voor de berichten allemaal! Heerlijk zo'n E34 8-)
 #13035  door Ruck
 
Ook al ben ik hier pas lid. Mag ik je natuurlijk ook welkom heten ;)

Puike bak! En die kilometerstand. .¿huh¿ d
Wauw prima onderhouden en leuk dat deze bimmer op het forum blijft !

Veel veilige kilometers!