E34Forum.nl

Andere Merken of types
 #14356  door Machiel
 
Bedankt voor de tips! Ik ga hem op vier assteunen zetten, dus van die spanning zal ik geen last hebben.
 #14359  door Theo
 
Ik zat lekker te tikken en ineens had ik het ook door :mrgreen:

Dit gaat gesodemieter geven dacht ik.
 #14373  door Machiel
 
martijn76 schreef:Willen jullie mijn Mercedes topic niet vervuilen met BMW praat! :mrgreen:
Sorry, je hebt gelijk. Om het goed te maken een foto van mijn W126 toen ik hem net had.
image.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #14381  door martijn76
 
Mooi hoor zo'n C126, 1 foto is alleen wat weinig ;)
Vanmorgen even gereden en behalve de looks is het weggedrag ook goed. Hij moet natuurlijk eerst uitgelijnd worden voordat de bochten beoordeeld kunnen worden, maar drempels, kuilen en bulten worden soepel opgevangen. Wel iets stugger bij diep inveren, maar zeker niks stuiterigs. Job well done.
 #14386  door Machiel
 
Is de jouwe officieel nog uit de Baureihe W124? Mijn vader had destijds een 250TD, in de tijd dat ik mijn rijbewijs had gehaald ;) . Maar die zag er toch net iets anders uit. Blijft een prachtige stationwagon. Wat mij betreft staan de E34 Touring en deze Mercedes T ex aequo op nr.1 qua mooiste stationwagons ooit.

Op speciaal verzoek nog een paar foto's van de mijne:
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #15836  door martijn76
 
Omdat ik hem steeds leuker ben gaan vinden...
'Nieuwe' 16" 8J velgen ipv de 15"-ers, nieuwe Hankooks 225/50 en 205/55.
Inmiddels heb ik via het w124 twee voorschermen in kleur gekregen(!), nu nog een andere motorkap en hij is weer helemaal netjes van buiten.
WP_20160623_17_26_20_Pro.jpg
Spoorstang links had ik een tijd terug vervangen, tijdens het uitlijnen draaide een moer rechts dol, dus die moest nieuw. Dan nu meteen goed, middenstang en demper ook vervangen.
De e34 is te lang weg om zeker te weten, maar volgens mij is het design vergelijkbaar. Links het stuurhuis, recht een scharnierend punt, verbonden door een stang met fusees.
WP_20160623_17_06_29_Pro.jpg
WP_20160623_16_00_14_Pro.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.