E34Forum.nl

 #13624  door Garmir
 
dannytouringE34 schreef:Foto intussen geplaatst
En deze foto/link bedoelde ik:
Afbeelding

Hoe Kevin(E28-forum) dit heeft kunnen inbouwen, weet ik niet. Groeten, Danny
Zo iets wil ik ook doen maar dan met mijn eigen high-cluster unit van de E34. Met de module uit mijn startpost kan je een piggy-back systeem op punt die het check-control display over neemt als dit niet in gebruik is. Enkel kan ik niet vinden waar die module aan te kopen.
 #13631  door Lohran
 
Garmir schreef:
Lohran schreef:Zoiets is ook gaaf, weet alleen niet of dat ook voor een e34 gemaakt is (of misschien zijn de roosters hetzelfde als de e30).
Kameraad had dit in zijn E30 M3. was inderdaad nog interessant. Heb er zelf ook nog naar gezogd voor de E34 welke ooit gemaakt waren, maar als je op de site van de fabrikant kijkt zijn het enkel nog F-series die ze volgen en de hele late E series. Dat terzijde kost het wel nog stukken van mensen. :)
Ja klopt, maar op die site staat hij nog wel te koop. Maar je moet er inderdaad wel wat voor over hebben :mrgreen:
 #13637  door danny-ex-touringE34
 
Hoi Garmir. Kevin (E28-forum) mailde me dit, nadat ik hem naar zijn up-grade had gevraagd:

""Hey Danny,

Dat is heel simpel, moet hij onderstaand adres een mailtje sturen (wel in het Duits), hij maakt de setjes en stuurt ze op. Super aardige kerel, legt alles goed uit en houd zijn woord. Ik heb 3 sets afgenomen voor Jelmer, Pascal en mezelf, werkt bij alle 3 perfect!

rolandbmw02@aol.com

Succes!

Kevin ""

Hopelijk lukt het. Ben benieuwd. Groeten, Danny
 #13649  door Liquid Li0n
 
Als ik dat geweten had Danny dat je zulke meters in je auto had, had ik hierover wel wat meer info gevraagd toen we elkaar ontmoet hadden. Zo iets wil ik dus ook, meer heb ik eigenlijk niet nodig.
Ik ben het duits niet echt machtig maar ik zou ook wel graag, als iemand ze hier bestelt, eentje hebben. Dan is enkel de vraag hoe het aan te moeten sluiten om de metertjes effectief de juiste waardes te geven. :)


Wat ik bij een eerdere zoektocht had gevonden is ook wel een mooie oplossing:

http://www.parkerperformance.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
 #13660  door danny-ex-touringE34
 
Hallo Jan,
Hebben toch nog te weinig gepraat :lol: :lol: . En er kwam toch al veel voorbij.
Dat is trouwens een mooi consooltje dat je hebt gevonden. Wel aan de prijzige kant, vind ik. Zal wel perfect passen.
Maar je kunt het zelf uit 1½-2mm(2mm=de mijne) aluminiumplaat maken en dan met skai bekleden. Malletje van dun karton/dik tekenpapier en decoupeer uitzagen. Wat de metertjes betreft, ik vind het wel fijn (vooral met de caravan er achter) dat ik zicht heb op de olie temperatuur en oliedruk. Groeten, Danny
 #13671  door JerunK
 
Frank87 schreef:Als ik google, zie ik dat mensen de E28 clusters kunnen omprogrammeren om andere dingen te laten zien. Dat verklaard waarom je temperatuur en bar onderin ziet in een balk die normaal andere dingen doet.

Dit is dus geen apart cluster maar het ombouwen van een bestaand cluster.
Waarbij opgemerkt moet worden dat in de E28 gebruik gemaakt wordt van de plek waar normaal gesproken de keuzeaanduiding van de automaat zit. Dat wordt verwijderd en de digitale olietemp. en oliedrukeenheid op die plek geplaatst.
 #13702  door Liquid Li0n
 
als ik op de sleutelmeetgeraak kunnen we dit misschien plaatsen?
 #15176  door Liquid Li0n
 
om dit topic opnieuw een bump te geven, op de sleutelmeet niet echt over gepraat dus weet niet wanneer er nog eens een moment komt. Maar blijkbaar zou dit een goede oplossing zijn, wel niet goedkoop:

http://www.benl.ebay.be/itm/18072987988 ... EBIDX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;
 #15177  door ivo
 
Die deksel vind ik wel fors aan de prijs.
Ik zal eens kijken of ik het topic hierover op het Duitse E34 forum nog kan vinden, ik heb toen daar zo'n deksel voor 35 euro gekocht.
 #15262  door Liquid Li0n
 
ivo schreef:Die deksel vind ik wel fors aan de prijs.
Ik zal eens kijken of ik het topic hierover op het Duitse E34 forum nog kan vinden, ik heb toen daar zo'n deksel voor 35 euro gekocht.

oh ja dat zou wel goed zijn, 35 euro is een normalere prijs en koop ik nog een oplossing voor in het interieur en ben ik misschien goed voor 100 euro in totaal.