E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #13680  door JohnHaze
 
Hallo mijn naam is John Haze en ben in het bezit van 2 BMW e 34 ,s
BMW 518 touring groen metallic ,96
BMW 540 touring Edition zwart ,95
in het dagelijkse leven maak ik muziek en trek met beide BMW,s vaak een kar met apparatuur
Ik ben een echte fan en heb door de jaren al talloze modellen gehad,maar tot nu toe met het meeste plezier de E 34
Met name de 540 is bij mij het zorgenkindje en hoop dat ik hier dan ook wat oplossingen vind.
Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door JohnHaze op 19 mar 2016, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
 #13684  door Ruck
 
Welkom hier John!

2 tourings, wauw! Ben benieuwd maar de foto's.
Succes met het opsporen van je problemen, maar dat gaat op dit forum vast goedkomen!
 #13694  door danny-ex-touringE34
 
JohnHaze schreef:Hallo mijn naam is John Haze en ben in het bezit van 2 BMW e 34 ,s
BMW 518 touring groen metallic ,96
BMW 540 touring Edition zwart ,95

Met name de 540 is bij mij het[img][img][/img][/img] zorgenkindje en hoop dat ik hier dan ook wat oplossingen vind.
Hallo John, welkom vanuit Drenthe. Ben benieuwd naar je 540 problemen i.v.m. de wens zo'n uitvoering wel te willen tzt. Ene de foto's zijn nog niet te zien. Groeten, Danny
Laatst gewijzigd door danny-ex-touringE34 op 18 mar 2016, 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
 #13697  door ivo
 
Welkom op het forum
 #13707  door easy rider
 
Welkom John,

Je kan 2 dingen doen om foto's te plaatsen. Je neemt even een account bij een plaatjes dump site zoals photobucket en je zet daar je plaatjes neer. Vervolgenns maak je hier een bericht en plak je de url van het plaatje tussen [img]en[/img] of... Je neemt een Premium account en dan krijg je, 1. Opslagruimte voor afbeeldingen, 2. Een eigen mailbox voor communicatie met leden (berichten verzenden/ontvangen met bijlage). 3. U kunt op het gehele forum berichten lezen en plaatsen met bijlage. 4. De mogelijkheid om onderdelen, auto's en andere zaken te koop aan te bieden.

Veel plezier op het forum.
 #13714  door Speedy
 
Welkom op het E34 forum.