E34Forum.nl

 #14369  door epmans
 
Yep oke dan zitten we op 1 lijn.

alleen de swra doet t niet. De andere twee wel. Als ik een andere pomp op de swra zet, doet die het niet, maar gebruik ik die pomp op de andere 2 dan doet de pomp t wel.
 #14376  door Gert
 
epmans schreef:voor als Gert dit leest:
heb jij jouw pomp al eens getest of die wel stuk is? Dat kan dus eenvoudig door m even op de stekker van de normale ruitensproeier aan te sluiten.
(denk er wel aan dat het even een natte boel kan worden omdat het SWRA reservoir leeg loopt zodra je de pomp er uit haalt.
De pomp doet het wel, maar er is 1 nippel afgebroken! Daar krijg ik geen slang meer op :(
 #14402  door Alex Kroeze
 
Het licht moet aan staan en dan kan je 1x sproeien dacht ik.Als je dan de volgende keer (direct daarna) wil sproeien om te testen dan moet je het licht dus even uitzetten en weer aan.

Alex
 #14403  door epmans
 
Alex bedankt
Maar dat ljjkt me heel raar. Maar ik zal er wel eerst rekening mee houden totdat ze het doen.

Ik vind t zo raar. Waarom wordt de aanvoerslang naar het tweede reservoir afgedopt terwijl er een elektr storing is? Tenslotte blijft het water er keurig inzitten. Een vaak gehoord probleem is dat de boel leeg loopt, meestal door een kapot ventiel bij 1 van de 4 sproeiers.
Maar daarover maak ik me nog ff niet te druk. Eerst wil ik de sproeimotor horen.
 #14409  door Bo652
 
Klopt wel wat Alex zegt denk ik.
Bij een E38 is het zo, dat het licht aan moet staan en dan bij iedere 5 keer dat je sproeit, sproeit hij 1 keer mee.
Neem aan dat dit ook zo op de E34 is geregeld. :)
 #14411  door Alex Kroeze
 
Erik.

Is er echt geen lekkage oid?Die electrische storing is denk ik nog geen feit want als je 1x de hendel bedient hebt komt er dus geen signaal meer totdat je je licht hebt uitgezet en weer aanof 5x gesproeid hebt (naar info Bo) Lekken wil die heel graag op het koppelstuk.Daar horen twee groene ringen in.......

Bo.

Dat kan wel kloppen.Het is al een tijdje geleden dat ik het er op gezet heb.
 #14414  door epmans
 
Komende week ga ik er naar kijken en dus ook 1x kontakt aan en minimaal 5x oproepen. Maar ook eerst nog eens met een lampje testen.

Tot nu heb ik overigens telkens kontakt aan, proberen, kontakt uit en iets anders proberen dan weer kontakt aan etc etc
 #14415  door Alex Kroeze
 
Als je contact uit zet begint de cyclus overnieuw.......

Is dat relais in dat kleine kastje onder de motorkap wel goed en heb je daar wel stroom?

Alex