E34Forum.nl

 #14573  door Danny///M5
 
Zoals de titel al aangeeft.
C.v gaat niet meer van het slot af,accu is helemaal leeg.
Nu heb ik geprobeerd de portier aan de bijrijderskant te openen.
Door handgreep omhoog,sleutel naar rechts en extra slag doorgedraaid.
Niks,deur blijft dicht.
Daarna kentekenlicht losgehaald,12V erop en nogmaals een paar keer geprobeerd.
Weer niks,ja het andere kenteken lampje gaat branden.
Nu wilde ik 12V op startmotor/dynamo zetten,maar ik krijg de motorkap niet open via de gril.

Als iemand wat weet,ik hoor het graag.
Gr Danny
 #14574  door Ruck
 
Dat is heel lastig :o

Misschien kun je er vanuit de onderkant bij?
 #14581  door easy rider
 
Danny///M5 schreef:...Daarna kentekenlicht losgehaald,12V erop en nogmaals een paar keer geprobeerd. Weer niks,ja het andere kenteken lampje gaat branden...
Dat werkt alleen als je lichtschakelaar in de aan stand staat.

Ik moest ook een keer inbreken in mijn auto. Ik heb met een 24inch banden wipper de bovenkant van het portier open gevijzeld en ben toen door de zo ontstane kier met een koper installatiedraad met een lus aan het eind naar binnen gegaan en kon toen de portier vergrendeling knop (of hoe heet dat ding) omhoog trekken. Gewoon inbreken in je eigen auto dus.
 #14585  door epmans
 
In hoeverre kan het helpen om de bumper te verwijderen en evt delen vd grille? Zo kom je wellicht makkelijker bij het slot of anders bij de kabel om daar maar aan te trekken.

Als je behoefte aan hebt kan ik fotos zoeken om te zien hoe de kabel loopt als je die 'blind' moet zoeken.
 #14589  door ivo
 
Heb je ver genoeg de sleutel doorgedraaid om 'm open te krijgen.
Vaak moet je voor je gevoel teveel kracht zetten om 'm te openen, maar dat is echt wel de manier die je moet gaan gebruiken.
Of anders via de onderzijde spanning op de startmotor ofzo zetten.
easy rider schreef:Ik moest ook een keer inbreken in mijn auto. Ik heb met een 24inch banden wipper de bovenkant van het portier open gevijzeld en ben toen door de zo ontstane kier met een koper installatiedraad met een lus aan het eind naar binnen gegaan en kon toen de portier vergrendeling knop (of hoe heet dat ding) omhoog trekken. Gewoon inbreken in je eigen auto dus.
Die truc kan je vergeten als je wagen op dubbel lock staat. Dan gaat ie echt niet open.
 #14608  door Cees
 
kofferbak openen
lampje interieur verlichting eruit
en spanning op de fitting geven
dan kan je je deur gewoon van het slot halen
 #14617  door Jgpeggeman
 
Cees schreef:kofferbak openen
lampje interieur verlichting eruit
en spanning op de fitting geven
dan kan je je deur gewoon van het slot halen
inderdaad ook mijn idee, via een lampfitting stroom geven...

misschien kun je daar ook de zijknippers voor gebruiken > makkelijk te demonteren