E34Forum.nl

 #15912  door Coach
 
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hij is thuis, dus het grote knutselen kan weer beginnen. Verlagingsveren zijn inmiddels gevonden. Hopelijk kunnen die maandag al gemonteerd worden. Inmiddels heb ik als service van de zaak van Fatih een paar goede achterlichten gekregen en zijn de voorste knipperlicht kapjes vervangen. De BMW radio ligt klaar en de steeklampjes om de verlichting in de lichtknop te maken.
 #15913  door Ruck
 
Lekker he dat klussen! 8-)

Hij ziet er nog spik & span uit, goed werk coach!
 #15914  door Coach
 
Dank je wel. Keer echt poetsen/polishen zou 'm goed doen.
Afbeelding
Nooit lekke band gehad, zo te zien en alles netjes droog.

Dit is dan wel weer jammer, want de rest van de leuningen en zittingen zijn nog perfect
Afbeelding

Snel op zoek naar een stoffeerder dus.
 #15915  door ivo
 
Leuke wagen blijft het toch he die E30! Lekker genieten!
Snel die bekleding laten maken en rijden met die wagen 8-)

En toch vind ik persoonlijk die kruisspaakjes vele malen mooier staan. Ziet er nu gek uit met een auto hoog op de poten en vooral een velg zonder velgbed, dat komt altijd zo raar op mij over...
 #15922  door Theo
 
Coach schreef: Mauritius blauw; is volgens mij eigenlijk een E36 kleur
Volgens mij waren de allerlaatste E30's leverbaar met deze kleur, op Lazurblauw na, de mooiste kleur voor een BMW.
 #15925  door epmans
 
Ja die Editions hebben een mooi uitrusting en mooie kleurcombi's. Alleen paars ben ik niet weg van, vooral niet aan de binnenkant.

ik vind deze wielen er ook mooi onder hoor, net als de BBS.
 #15929  door Bart Jansema
 
Pffff mooi hoor. Ik wil ook nog een keer een e30 erbij hebben maar de prijzen houden me tegen ze worden duur!
 #15934  door Coach
 
Hartelijk dank voor de reacties.
ivo schreef:En toch vind ik persoonlijk die kruisspaakjes vele malen mooier staan. Ziet er nu gek uit met een auto hoog op de poten en vooral een velg zonder velgbed, dat komt altijd zo raar op mij over...
Dat hoog op de poten staan wordt binnenkort opgelost en ik vind zelf die Alpina style erg mooi. Op mijn 325e had ik destijds wel BBS maar dan met de naafkapjes en dat was ook zeker mooi.
Bart Jansema schreef:Pffff mooi hoor. Ik wil ook nog een keer een e30 erbij hebben maar de prijzen houden me tegen ze worden duur!
Voor 'konijnengeld' had je mijn 316i sedan kunnen hebben. Maar het ligt er aan wat je wilt. Als je een 6 cilinder coupe wilt met alle opties gaat het veel geld kosten. Neem je "genoegen" met een 4 cilinder sedan of touring, dan zijn ze nog wel voor een leuke prijs te vinden. Je moet er wel tijd en geld in steken om 'm weer netjes te krijgen.
 #15954  door MemphisBmw
 
I Think I'm in Love Coach :mrgreen: 8-)
Mooie E30 heb je weten te bemachtigen/ruilen!

Ja hij staat hoog op zijn wielen maar heb alle vertrouwen in Coach dat hij dat naar zijn eigen smaak zal aanpassen en de motorswap ben ik ook zeer benieuwd naar :twisted:

Hoorde ik daar iemand poetsen/polishen zeggen of roepen? 8-) Dat word dan een drukke dag, 3 BMW's op 1 dag Coach als je een 4e kan regelen dan kan ik het in 2 dagen doen of 3 en de tijd goed verdelen over 2 dagen zodat ze alle 3 evenveel liefde krijgen :D
 #15962  door Rob
 
3 auto's in 1 dag poetsen?
En wat doe je dan precies als ik vragen mag? ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15