Deze Touring kwam ik tegen bij Fatih. Hij stuurde al wat foto's en ik dacht: "Kan altijd even gaan kijken". Toen ik 'm zag was ik gelijk helemaal verliefd. De kleur, de uitvoering. Maar, dan moest er eerst een andere auto wijken. De E34 en E36 staan niet ter discussie dus het moest toch de E30 worden. Die was via FB letterlijk binnen 5 minuten verkocht en ik kon Fatih bellen dat de Touring naar mij zou komen. De BBS velgen gaan er af en mijn 'Alpina's' komen er voor in de plaats. Daarnaast heb ik al een principe afspraak gemaakt om een motorswap te doen: van M40 naar M50B20.

En met de "Alpina's"

Los van de gebruikelijke gebruikerssporen en flinke instapschade aan de bestuurdersstoel ziet de auto er nog keurig uit. Paar dingen die ik na moet (laten) kijken: CV werkt niet en wiellager linksachter. Hij is op de brug geweest en de monteur vond 'm er keurig netjes uitzien voor zijn leeftijd. De Edition uitvoering was de laatste serie E30's Touring met een speciaal pakket bestaande uit:

Kortom: heel luxe dus!

En met de "Alpina's"

Los van de gebruikelijke gebruikerssporen en flinke instapschade aan de bestuurdersstoel ziet de auto er nog keurig uit. Paar dingen die ik na moet (laten) kijken: CV werkt niet en wiellager linksachter. Hij is op de brug geweest en de monteur vond 'm er keurig netjes uitzien voor zijn leeftijd. De Edition uitvoering was de laatste serie E30's Touring met een speciaal pakket bestaande uit:

Kortom: heel luxe dus!
Laatst gewijzigd door Coach op 09 aug 2016, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.